کد خبر : 1870421 | 25 بهمن 1401 ساعت 18:50 | 4.8K بازدید | 4 دیدگاه

تمجید ویژه مسی‌ها از کاپیتان شهدادنژاد

کاپیتان باتجربه مس کرمان موفق شد یک برد ارزشمند را در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش جشن بگیرد تا نسبت به آینده امیدوارانه‌تر کار را دنبال کند.

تمجید ویژه مسی‌ها از کاپیتان شهدادنژاد

به گزارش "ورزش سه"، آرمان شهدادنژاد که بیش از یک دهه حضور در مس کرمان را تجربه می‌کند یکی از بازیکنانی است که بیشتر انگیزه و تلاش را برای موفقیت نارنجی‌ها در مسیر حفظ سهمیه در لیگ برتر دنبال می‌کند.

گلر باتجربه مس کرمان که کار خود را از رده پایه‌ این تیم استارت زده و اکنون سیزدهمین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، فصل گذشته با عملکردی خیره کننده به عنوان یکی از برترین دروازه‌بان از نظر آماری توانست به نارنجی‌پوشان برای بازگشت به لیگ برتر کمک کند.

او در این فصل نیز در شرایطی به عنوان شماره یک این تیم کار را دنبال می‌کند که در بازی با نساجی که از جهاتی مختلف برای فرزاد حسین خانی و همچنین مس کرمان از اهمیت بالایی برخوردار بود، در تلاش بود تا با توجه به حضور هواداران و حمایت ویژه آنها بتوانند از جدال با حریف سربلند خارج شوند.

در نهایت نیز مس کرمان خیلی زود توانست گل حریف را پاسخ دهد و در آستانه پیروزی قرار گیرد. برای نیمه دوم نیز فرزاد حسین خانی روی تجربه این بازیکن و تلاش بخش دفاعی تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود تا بتوانند با حفظ نتیجه در نهایت به سه امتیاز دست یابند. اتفاقی که شهدادنژاد با توجه به تجربه بالای خود به خوبی توانست با رهبری بازیکنان در زمین، آن را به سرانجام برساند و در پایان نیز مورد تقدیر ویژه هواداران این تیم قرار گرفت.

1801896

دیدگاه‌ها