کد خبر : 1870425 | 25 بهمن 1401 ساعت 19:05 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

کولوسفسکی: با تئو هرناندز دوئل‌های زیادی خواهم داشت

دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی تاتنهام، در آستانه دیدار تیمش با میلان در چمپیونزلیگ از روسونری به عنوان یکی از بهترین تیمهای دنیا یاد کرد و گفت آماده دوئل با تئو هرناندز است.

کولوسفسکی: با تئو هرناندز دوئل‌های زیادی خواهم داشت

به گزارش "ورزش سه"، دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی تاتنهام، یکی از بازیکنان این تیم است که میلان او را بهتر از سایر بازیکنان اسپرز می‌شناسد.

این هافبک سوئدی سابقه بازی در یوونتوس را دارد و بارها در مقابل میلان به میدان رفته است. از سوی دیگر روسونری در ژانویه امسال تلاش زیادی کرد تا کولوسفسکی را به خدمت بگیرد اما در نهایت موفق نشد.

کولوسفسکی در آستانه دیدار امشب تیمش تاتنهام با میلان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ستایش از روسونری پرداخت و گفت انتظار دارد دوئل‌های سختی با تئو هرناندز داشته باشد.

1801890

هدف واقع‌بینانه تاتنهام در لیگ قهرمانان؟
تیم باید همیشه هدف‌های کوتاه‌مدت داشته باشد. ما بازی مهمی مقابل تیم پرقدرت میلان داریم و باید نتیجه خوبی بگیریم. مهم این است که در هر بازی به دنبال نتیجه باشیم.

تو سابقه بازی مقابل میلان را داری، نظرت درباره این تیم چیست؟
میلان همیشه یکی از بهترین تیمهای دنیا بوده و من برای این تیم احترام زیادی قائلم. تئو هرناندز بازیکن بی‌نظیری است. زمانی که بازیکن پارما و یوونتوس بودم چند بار مقابل او بازی کرده‌ام. امشب با او دوئل‌های زیادی خواهم داشت.

میلان اخیرا سبک بازی‌اش را تغییر داده و کمتر به حریف فشار می‌آورد. این به نفع تاتنهام است؟
جواب این سوال را بعد از بازی خواهیم فهمید. من بازیهایشان را دیده‌ام ولی می‌دانیم در چنین مسابقاتی تاکتیک مهم‌ترین مساله نیست. مهم به نظرم خوب بازی کردن و خوب دفاع کردن و البته خوب پاس دادن و ایجاد ترکیب‌های هندسی خوب در زمین است.

1801891

دیدگاه‌ها