کد خبر : 1870450 | 25 بهمن 1401 ساعت 21:40 | 55K بازدید | 41 دیدگاه

عاشق بازی کردن در نقش جهانم

نورافکن: با مورایس پایتان را از گلیم درازتر نکنید!

امید نورفکن پس از پیروزی برابر ذوب آهن به اعتراضاتی که نسبت به بازی دوستانه سپاهان و زنیت می‌شود، واکنش نشان داد.

نورافکن: با مورایس پایتان را از گلیم درازتر نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از پیروزی برابر ذوب آهن اظهار داشت: از ابتدای بازی هر کاری کردیم که بتوانیم نیمه اول را با برد پشت سر بگذاریم. موقعیت‌هایی زیادی داشتیم و سه، چهار بار به تیر زدیم. ذوب آهن از نظر دفاعی یکی از بهترین تیم‌هاست ولی از ابتدای بازی و حتی پس از اینکه دو گل زدیم، برای موقعیت‌سازی‌ جلو رفتیم. این‌ها فاکتورهای خیلی خوبی است و باعث خوشحالی ما است. باید بیشتر روی این‌ها کار کنیم. مربی ما هم به هم این مسائل واقف است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم کامبک بزنیم و برنده بازی شویم. برای بازی بعدی با زنیت و جام حذفی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

او سپس در پاسخ به اینکه آیا بازی دوستانه با زنیت برای سپاهان جدی است؟ گفت: بازی دوستانه است اما به هر حال بازی است و نمی‌شود شل بازی کرد. زنیت یکی از بهترین تیم‌های روسیه است و تجربه خیلی خوبی برای ما است. از روابط عمومی و باشگاه و مدیر عامل و همه دوستان ممنونیم که این بازی را تدارک دیدند. باید از این بازی استفاده کنیم. اگر تیم‌های دیگر این بازی را انجام می‌دادند، به آن‌ها تبریک می‌گفتیم و آرزوی موفقيت داشتیم، اما چیزهای خیلی بدی می‌شنویم که نمی‌دانیم اسمش را حسادت بگذاریم یا چیزهای دیگر. خوب نیست و فکر می‌کنم اگر برای همدیگر آرزوی موفقيت کنیم خیلی بهتر است تا اینکه از جملاتی استفاده کنیم که برای تیم‌های دیگر مشکل شود.

نورافکن که از لیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط خورده بود، در پاسخ به خبرنگاری که گفت او بعد از جام جهانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما الان کاملا آماده است، عنوان کرد: من بعد از جام در این مورد صحبت کرده بودم. مسائلی را که به جام جهانی مربوط می‌شود، از زندگی‌ام پاک کردم، چون من دو جام جهانی را به هر دلیلی در تیم نبودم اما چون شما پرسیدید، به سوال‌تان احترام می‌گذارم. بعد از جام جهانی سرمربی تیم با من صحبت کردند و توانستم خودم را بسازم و دوباره برای خودم روحیه و هدف درست کنم تا بتوانم دوباره بهترین فرم بازی خودم را داشته باشم که تیم خوب سپاهان هم از داشتن من خوشحال باشد. در حال حاضر بد کار نمی‌کنم؛ باید هر روز بهتر شوم و امیدوارم که در‌ بازی‌های بعد هم همین فرم را داشته باشیم.

مدافع سپاهان درباره حضور تماشاگران این تیم در استادیوم و تشویق او گفت: من چهار پنج سال است در این تیم هستم و همیشه هواداران لطف داشته‌اند. تصور کنید که این بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود؛ اگر تماشاچی نباشد هیچ روحی ندارد. اگر ما توانستیم کامبک بزنیم، ۶۰ الی ۷۰ درصد آن به خاطر انرژی‌ای بود که از طرف هواداران کسب کردیم. عشق و علاقه‌ای که من برای بازی در نقش جهان دارم، ۶۰ درصدش به خاطر هواداران است. واقعا فوق‌العاده است.

نورافکن در خصوص هجمه‌هایی که از طرف رقبا به سپاهان وارد می‌شود، بیان کرد: ما شرایط خوبی داریم و باید این را حفظ کنیم. روز به روز در حال رسیدن به موفقیت هستیم و مطمئناً تیم‌های دیگر که رقیب‌شان ما هستیم، به دنبال این هستند که ما را با سنگ بزنند. نمی‌گویم که صد درصد حسادت بوده اما یک بازی رسمی فوق‌العاده بین سپاهان ایران و زنیت روسیه می‌خواهد برگزار شود. نظر خودتان درباره این صحبت‌ها چه می‌تواند باشد؟ این بازی پرچم ایران را بالا می‌برد و نباید طور دیگری در این مورد فکر کنیم. امیدوارم که حرفه‌ای برخورد کنیم.

وی سپس در واکنش به اینکه ارزش تیم زنیت ۱۵۲ میلیون یورو است اما ارزش کل لیگ ایران ۱۱۸ میلیون یورو است و همین مسئله نشان‌ دهنده اهمیت این بازی خواهد بود گفت: شما باید این‌ها را پوشش بدهید که واقعیت‌ها دیده شود. رنک و این حرف‌ها را باید دور بریزیم و به فکر بزرگ شدن و عملکرد بهتر باشیم تا بتوانیم در جام جهانی‌ها برای تیم ملی کشورمان خوب باشیم.

نورافکن در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد بی‌حاشیه بودن سپاهان روی صدرنشینی این تیم تأثیر داشته، گفت: من فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیلش مدل کاری ژوزه مورایس است. نظر من این است، چون اگر توجه کنید در کنار خط هم مثل مصاحبه‌هایش است. او خارجی است و خیلی حرف‌های ایرانی‌ها را متوجه نمی‌شود، اما می‌خواهم بگویم در طول هفته خیلی تلاش می‌کند. الان فردا تعطیل هستیم و پس فردا تمرین داریم و او می‌رود و بازی‌های بعد را کامل می‌بیند و آنالیز می‌کند و خیلی تلاش می‌کند و سرش در‌ کار خودش است و هر کسی، بخواهد پایش را از گلیمش درازتر بکند، ایشان برخورد می‌کند و تعارف هم با هیچ بازیکنی ندارد که به نظرم این نکته مثبت است.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا بازگشت به اروپا در برنامه‌اش برای آینده است یا خیر گفت: شرایطی که الان با بازی کردن در این ورزشگاه دارم، با هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنم، چون لذت می‌برم. خوب بازی می‌کنیم و خوشحال هستیم. دلیلی ندارد. اینجا فوتبال بازی می‌کنیم و زنیت هم روز جمعه می‌آید و بازی می‌کنیم. سطح آن‌قدرها هم بالا و پایین نیست. قبول داریم بهتر هستند و قیمت‌ها را هم‌ گفتید اما من بازی کردن در این ورزشگاه را ترجیح می‌دهم.

دیدگاه‌ها