کد خبر : 1870451 | 25 بهمن 1401 ساعت 21:41 | 5.4K بازدید | 24 دیدگاه

نمی‌دانم تا چهار ماه آینده کجا هستم

نیازمند: دلیل موفقیت ما آرامش کادرفنی است

پیام نیازمند دلیل صدرنشینی و موفقیت‌های اخیر سپاهان را آرامشی که باشگاه و کادرفنی به تیم منتقل می‌کند دانست.

نیازمند: دلیل موفقیت ما آرامش کادرفنی است

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند پس از پیروزی تیمش در دربی اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خداراشکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. همه، مخصوصا آنهایی که در استادیوم بودند، از بازی لذت بردند. بازی سراسر هجومی از طرف تیم ما بود ولی با بدشانسی توپ‌هایمان در گل نمی‌رفت. اما خداراشکر در ابتدای نیمه دوم به خواسته‌مان رسیدیم، دو گل زدیم و به بازی برگشتیم. می‌خواستم از همه هوادارانمان تشکر کنم؛ چون همه دیدید چه باران وحشتناکی می‌آمد و فکر نمی‌کردیم اینقدر هوادار بیاید و از نزدیک تیم را حمایت کند؛ از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت‌هایشان ادامه‌دار باشد تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

او در مورد بازی دوستانه با زنیت ادامه داد: زمانی که پرتغال بودم تیم زنیت آمد و یک بازی دوستانه با پیراهن پورتیمننزه مقابل زنیت بازی کردم. تیم خیلی خوب با بازیکنان بزرگی است. بازیکنان سابق بارسلونا و لیورپول در آن هستند. محک خیلی خوبی برای جوانان ما می‌تواند باشد. امیدوارم هواداران روز جمعه ما را تنها نگذارند. به هرحال یک بازی بین‌المللی است و این بازی می‌تواند به پیشرفت ما کمک کند‌.

نیازمند در خصوص گلی که ابتدای بازی از ذوب آهن دریافت کردند، گفت: به هرحال شرایط بازی است. یک موقع‌هایی آدم اشتباه می‌کند و دروازه‌اش باز می‌شود. ما هم شوک شدیم ولی آنقدر خوب بازی کردیم که برگشتیم و به سه امتیازی که می‌خواستیم رسیدیم.

او در مورد کلین‌شیت‌هایش بیان کرد: موفقیت تیمی برایم خیلی مهمتر است ولی آدم بدش نمی‌آید که هر بازی دروازه‌اش بسته بماند. این سه امتیازها مخصوصا در نیم فصل دوم خیلی می‌تواند به ما کمک‌ کند.

گلر سپاهان در خصوص نگرانی هواداران مبنی بر قرضی بودن قراردادش گفت: من با تیم پرتغالی قرارداد دارم و نمی‌دانم تا سه چهار ماه آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد. الان که خوشحالم به سپاهان برگشتم چون آرامشم را به دست آوردم و اعتماد به نفسم بالا رفته است. از شرایطم راضی‌ام ولی می‌دانید وقتی با یک تیمی قرارداد دارید تصمیم گیرنده صد در صد نیستید و به خیلی مسائل دیگر مربوط می‌شود. باید تا آخر فصل صبر کرد و دید چه اتفاقی می‌افتد. الان نمی‌شود چیزی را انتخاب کرد.

نیازمند در مورد سیوهای خوب اخیرش گفت: در چهار پنج هفته گذشته سیوهای خوبی داشتم. بعدا که سیوم را دیدم، خودم هم گفتم که تا به حال این مدل سیو نداشتم. خیلی خوشحال شدم و به روند کسب سه امتیاز تیم‌مان کمک کرد و خوشحال‌تر شدم.

گلر سپاهان در مورد اینکه نیمکت تیمشان برخلاف تیم‌های دیگر آرامش دارد گفت: هم از باشگاه تشکر می‌کنم، هم از آقای مورایس و کادر فنی که این آرامشی که به تیم منتقل کردند واقعا دلیل اصلی کسب این نتایج آرامش است. جلوی حواشی را گرفته‌اند و تیم کارش را انجام می‌دهد و برای بچه‌ها مهم نیست در تیم‌ها و بازی‌های دیگر چه اتفاقی می‌افتد. تمام تمرکز تیم و بچه‌ها روی کار خودشان است و این نشئت می‌گیرد از آرامش کادر فنی و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

او در مورد شماره عجیب پیراهنش گفت: به یک‌سری دلایل ۷۶ می‌پوشم، ولی چون دیر ملحق شدم یک، دوازده و بیست و دو را بچه‌ها انتخاب کرده بودند.

او در مورد اینکه آیا داوود فنایی کاشف او بوده، بیان کرد: بله. زمان آقای جلالی استارت شروع بازی‌هایم در لیگ برتر بوده و آن زمان آقای فنایی بودند و خیلی زحمت کشیدند و به ایشان مدیونم. واقعا کارشان خوب است و یکی از بهترین مربی گلرهای ایران هستند.

او در مورد اینکه آیا سپاهان با این پیروزی به نوعی قهرمانی خود را قطعی کرده گفت: نه، بچه‌های ما انقدر تجربه دارند که می‌دانند ده هفته مانده و این بردهای اخیر به ما قطعا کمک می‌کند، ولی مسیر هنوز طولانی است.

دیدگاه‌ها