کد خبر : 1870457 | 25 بهمن 1401 ساعت 22:13 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

سوته‌دلان لیگ برتر با امیدهای دوردست

دو تیم نفتی لیگ برتر در منطقه سقوط قرار دارند و تساوی بدون گل دردی از آن‌ها دوا نکرد.

سوته‌دلان لیگ برتر با امیدهای دوردست

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان، سه شنبه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می‌کرد برابر هم‌نام آبادانی خود انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ بهتر کند؛ در سوی مقابل تیم نفت آبادان که شرایطی همچون هم‌نام خود داشت در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود تا به اندوخته‌های خود بیشتر کند.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان دو تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم باز هم دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در زدن گل ناکام بودند.

1801941

در این بازی حدود دو هزار هوادار نفت مسجدسلیمان از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند همچنین حدود ۲۰۰ نفر در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه این بازی را تماشا می‌کردند.

با توجه به هوای بارانی مسجدسلیمان، زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و کادر فنی هر دو تیم از این موضوع ناراضی بودند.

با این حال پر واضح است که این تساوی دردی از هیچ‌ یک از دو تیم دوا نکرده و تا اینجا عنایتی و تاوارس شرایط مشابهی را در منطقه سقوط تجربه می‌کنند. امروز پیروزی مس کرمان نیز وضع را برای آن‌ها بدتر کرد و فاصله این دو تیم تا رده سیزدهم هشت امتیاز شد. دو تیم نفتی لیگ با دوازده امتیاز در مطقه سقوط هستند و ده هفته بسیار حیاتی را با رویای مشترک لیگ برتری ماندن پیش رو خواهند داشت.

دیدگاه‌ها