کد خبر : 1870460 | 25 بهمن 1401 ساعت 22:30 | 39K بازدید | 21 دیدگاه

شادترین بازیکن هوادار: بازیکنی از جنس پرسپولیس

هوادار تهران در یکی از تاریخی‌ترین بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد؛ اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.

شادترین بازیکن هوادار: بازیکنی از جنس پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، هوادار که دوران حضورش در لیگ برتر امسال به دومین فصل رسیده است، در یکی از تاریخی‌ترین بردهای خود توانست پرسپولیس را شکست دهد. بردی که شاید در پایان فصل سرنوشت قهرمانی را نیز تغییر دهد.

هوادار که از در جمع خود از بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال نیز بهره می‌برد، با ساکت الهامی توانسته شرایط خوبی نیز بعد از این برد در جدول به خود اختصاص دهد.

با این حال، یکی از فریم‌های جالب شادی برد هوادار تهران متعلق به بازیکنی است که سابقه حضوری پرماجرا اما بی‌سروصدا در پرسپولیس را دارد: مهدی مهدی‌خانی، بازیکنی که نزدیک به دو فصل در پرسپولیس حضور داشت و نتوانست درخششی که از او بعد از حضور در این تیم انتظار می‌رفت را به نمایش بگذارد.

1801944

او بعد از بازی هم البته به نظر ناراحت از روزهای حضور در پرسپولیس و عدم کسب فرصت در این تیم، صحبت‌های تندی را راجع به تیم اسبق خود انجام داد که در فضای هواداری نیز بازتاب تندی برای وی داشت. مهدی‌خانی با اشاره به برد ارزشمند تیمش مدعی شده بود که فشاری که امروز به پرسپولیس وارد کرده بودند حتی السد و الدحیل نیز نتوانسته بودند به آنها وارد کنند و در بخش دیگری نیز از پرسپولیس به عنوان تیمی با ارزش 500میلیاردی بازیکنانش یاد کرد که مقابل آنها طعم شکست را پذیرفته است.

ادعاهایی که با واکنش تند فضای مجازی در بین هواداران این تیم همراه شد و آنها مدعی بودند بازیکنی که نتوانسته بود در این تیم شرایط درخشش برای خود شکل دهد نباید به این شکل در پایان این بازی، به این تیم کنایه می‌زد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها