کد خبر : 1870462 | 25 بهمن 1401 ساعت 22:42 | 11.7K بازدید | 10 دیدگاه

فرشاد احمدزاده، از ارومیه تا نصف‌جهان با شور و عشق

فرشاد احمدزاده یک بازیکن نمونه و فوق‌العاده در فوتبال ایران است.

فرشاد احمدزاده، از ارومیه تا نصف‌جهان با شور و عشق

به گزارش "ورزش سه"، کمتر به یاد داریم که فرشاد فصل بی‌ثمری در فوتبال ایران پشت سر گذاشته باشد. او از زمان ظهورش به عنوان یک بازیکن جوان تکنیکی در تراکتور که منجر به انتقالش به پرسپولیس شد و سپس تجربه فوتبال اروپا و بازگشتش به پرسپولیس و بی‌‌مهری سرمربی و جابجایی در تیم‌هایی مثل فولاد و سپاهان، همیشه همان فرشادی بوده که می‌شناختیم.

او یک وینگر متعصب و پرشور است و طوری فوتبال بازی می‌کند که یک علاقه‌مند پیگیر فوتبال قطعا رضایت بالایی از او خواهد داشت.

احمدزاده در دومین فصل حضور در سپاهان یک مهره کلیدی برای ژوزه مورایس است و امروز هم موفق به گلزنی شد؛ گلی که در ادامه انتظارات از این بازیکن خوش‌تکنیک، سریع و متعصب به تور دروازه ذوب آهن چسبید. یک ضربه زیبا از سوی یکی از پایه‌های اصلی صدرنشینی سپاهان پس از روزهایی که فاصله امتیازی طلایی‌پوشان با پرسپولیس، همه را از این تیم ناامید کرده بود.

1801951

احمدزاده بیشتر به این دلیل تعریفی است که در فوتبالش کم نمی‌گذارد و به شکلی خالصانه برای تیم و مربی‌اش بازی می‌کند و البته گاهی هم زور و توانش به اندازه‌ای نیست که بتواند گره از کار تیم باز کند، اما همین که در پایان ۹۰ دقیقه نفسش بالا نمی‌آید، برای یک علاقه‌مند جدی فوتبال مایه تشویق است.

این‌ها تصاویر او در یک روز بارانی زیباست که با گلزنی او تبدیل به یک روز خاطره‌انگیز شد. البته فرشاد سابقه درخشش در دربی‌ها، به خصوص دربی استقلال و پرسپولیس را داشته، اما امروز و در جوار هزاران سپاهانی که سکوهای نقش جهان را خالی نگذاشته بودند، این گل لذت خاص و متفاوتی داشت.

دیدگاه‌ها