کد خبر : 1870465 | 25 بهمن 1401 ساعت 23:00 | 32.1K بازدید | 21 دیدگاه

ترکیب پاریس با یک غایب و یک رکورد تاریخی

مسی رسید، امباپه نیمکت‌نشین شد

ترکیب پاریس در حالی برای بازی با بایرن اعلام شد که نام امباپه برخلاف مسی در بین 11 تای اصلی دیده نمی‌شود.

مسی رسید، امباپه نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن امشب در حالی میزبان بایرن مونیخ است که کیلیان امباپه با وجود تلاش پزشکان تیم فرانسوی نتوانست به جمع یازده نفر اصلی راه یابد. این یکی از مهمترین سوژه‌های بازی دو تیم بود و حالا به نظر می‌رسد که برخلاف ادعای یولیان ناگلزمان، پاریسی‌ها در مورد ستاره خط حمله خود بلوف نزده‌اند.

از اوایل هفته جاری بود که پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد احتمال دارد کیلیان امباپه به بازی با بایرن مونیخ نرسد؛ ناگلزمان اما این ادعا را یک بلوف برای منحرف کردن رقیب دانست. با این وجود شاهد غیبت مهاجم فرانسوی در بازی با موناکو بودیم. در این دیدار لیونل مسی هم غایب بود تا نگرانی هواداران در آستانه بازی بزرگ به اوج برسد.

1801960

سرمربی پاریس در پایان بازی با موناکو و در طول روزهای منتهی به بازی با بایرن مونیخ هیچ‌گاه اطلاعات قطعی و دقیقی از میزان آمادگی مسی و امباپه برای حضور در میدان نداد تا حضور یا عدم حضور این دو در بازی رفت مقابل بایرن به گمانه‌زنی داغ رسانه‌ها تبدیل شود؛ تصاویری از این دو در تمرین روز گذشته اما امیدواری در خصوص حضورشان در بازی امشب را افزایش داد.

دقایقی پیش، بالاخره ترکیب منتخب گالتیه برای بازی امشب در حالی اعلام شد که نام لیونل مسی در آن دیده می‌شود. کیلیان امباپه که به نظر می‌رسد هنوز آمادگی کامل را به دست نیاورده، روی نیمکت حضور دارد و پاریسی‌ها ترجیح داده‌اند در مورد او ریسک نکنند. البته در صورتی که در نیمه دوم نیاز به گلزنی وجود داشته باشد، قطعا شاهد حضور امباپه در زمین خواهیم بود. نیمار هم بعد از حواشی اخیر در جمع بازیکنان فیکس پاریس حضور دارد.

1801959

نکته جالب دیگر در ترکیب پاریس، حضور یک بازیکن 16 ساله است که با حضور در بین بازیکنان اصلی تیمش برای بازی امروز، نامش را در کتاب تاریخ UCL نیز ثبت کرد؛ وارن امری که گالتیه او را در ترکیب اصلی تیمش جای داده، با ۱۶ سال سن به جوان‌ترین بازیکن دور حذفی ادوار لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

دیدگاه‌ها