کد خبر : 1870470 | 26 بهمن 1401 ساعت 03:30 | 45K بازدید | 62 دیدگاه

مهم نیست، هرچه دوست دارند بگویند

واکنش غیرمنتظره کاپیتان سپاهان به رقبا!

هافبک محبوب هواداران سپاهان پاسخ جالبی به هجمه‌های هفته‌های اخیر علیه باشگاهش داد.

واکنش غیرمنتظره کاپیتان سپاهان به رقبا!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف ذوب‌آهن، رقیب همشهری خود رفت و با نتیجه دو بر یک از سد این تیم گذشت.

محمد کریمی، کاپیتان تیم سپاهان که بعد از یک بازی محرومیت برابر فولاد، بار دیگر به ترکیب طلایی‌پوشان بازگشته بود، در این مسابقه یک نیمه برای تیمش به میدان رفت و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد اما با توجه به صلاحدید کادر فنی و نیاز تیم به عناصر تهاجمی تعویض شد.

با این حال کریمی پس از بازی، در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و مصاحبه‌ای در تراز کاپیتان یک باشگاه صدرنشین انجام داد.

کاپیتان سپاهان پس از تشکر ویژه از تماشاگران تیمش، در واکنش به سؤالی پیرامون هجمه‌های وارد شده از سوی رقبا به این باشگاه، با صراحت و قاطعیتی مشخص گفت: "مهم نیست، هرچه می‌خواهند بگویند!"

موضوعی که کاپیتان سپاهان به عنوان نماینده این تیم گفت، به نظر برآیند وضعیتی است که این فصل در باشگاه سپاهان حکم‌فرماست؛ دوری از حواشی و تمرکز کامل روی عملکرد تیم خودی.

کریمی که در مقعطی از فصل و همزمان با حضور سپاهان در رده‌های سوم و چهارم، نوید تلاش همیشگی این تیم برای قهرمانی و حضور در کورس را داده بود، حالا در روزهای صدرنشینی تیمش هم سعی می‌کند با بی‌اعتنایی نسبت به موضع‌گیری‌های جنجال‌برانگیز حریفان، از کنار این اتفاق گذر کند تا تمرکز خودش و سایر بازیکنان را روی خواسته‌های کادر فنی معطوف نگه دارد.

عکس: یاسر جمالی

1801968

دیدگاه‌ها