کد خبر : 1870475 | 26 بهمن 1401 ساعت 00:11 | 15.3K بازدید | 6 دیدگاه

دبل سیو فورستر برای نجات دروازه جواب نداد

پرواز دیاز برای باز کردن دروازه تاتنهام (عکس)

روی سماجت کاپیتان میلان و پرواز دیدنی وینگر این تیم، دروازه تاتنهام خیلی زود در بازی امشب باز شد.

پرواز دیاز برای باز کردن دروازه تاتنهام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان و تاتنهام دیدار رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌کنند. اولین گل این دیدار خیلی زود به ثمر رسید و زیر ده دقیقه شاهد عبور توپ از خط دروازه میهمان بودیم.

گل اول بازی را براهیم دیاز در دقیقه 7 به ثمر رساند. روی سماجت کاپیتان میلانی‌ها، یک موقعیت نه چندان جدی به صحنه‌ای برای به ثمر رسیدن گل اول آنها انجامید.

1801974

متئو هرناندز در سمت چپ با یک پرش بلند، توپ ارسالی از زمین خود را بالاتر از مدافع تاتنهام در اختیار گرفته و وارد محوطه جریمه شد. شوت او به سمت دروازه را فریزر فورستر مهار کرد تا براهیم دیاز در ریباند فرصت گلزنی داشته باشد؛ ضربه این بازیکن را هم دروازه‌بان تاتنهام بلافاصله با سیوی دیگر مهار کرد؛ این هم اما پایان کار نبود.

1801975
1801976

دیاز که در دهانه دروازه نظاره‌گر بازگشت دوباره توپ بود، زمانی که متوجه شد این بار برای ریباند نمی‌تواند از پای خود بهره بگیرد، با یک شیرجه بلند، خود را به سمت توپی که مدافعان تاتنهام می‌خواستند آن را دور کنند پرتاب کرد و به شکلی بسیار زیبا گل اول میزبان را به ثمر رساند.

دیاز در شرایطی موفق به گلزنی در این دیدار شد که هیچ گلی در مرحله گروهی این فصل از لیگ قهرمانان نزده بود و از آخرین گل او در سری آ نیز ده بازی می‌گذشت. این وینگر اسپانیایی در فصل جاری طی 19 بازی برای میلان 4 گل زده و 3 پاس گل داده است.

1801977
دیاز با گلزنی در دقیقه 6:49 سریع‌ترین گل تاریخ میلان در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را بعد از رونالدینیو به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها