کد خبر : 1870478 | 26 بهمن 1401 ساعت 00:42 | 20.9K بازدید | 8 دیدگاه

دو گل علیه بهترین نمایش فصل

سوپرمنی که حبیب سرخابی‌ها نشد!

گلر ذوب‌آهن در روز نمایش درخشان خود در شهرآورد اصفهان دو بار تسلیم حریف شد اما نمایش او در یاد هواداران تیمش می‌ماند.

سوپرمنی که حبیب سرخابی‌ها نشد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در شهرآورد اصفهان به مصاف همشهری خود، سپاهان رفت و در شرایطی که با یک گل از این تیم پیش افتاده بود، در نهایت اسیر قدرت این تیم پرمهره شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که امروز، حبیب فرعباسی، سنگربان گاندوها، یکی از بهترین روزهای فوتبالی خود را سپری کرد و با چندین واکنش تماشایی، مانع از سنگینی شکست برای تیمش شد.

این گلر سرپنجه ذوب امروز چند بار مهاجمان و هافبک‌های سپاهان را در امر گلزنی ناکام گذاشت و البته خوش‌شانس بود که تیر دروازه هم با او سر رفاقت را باز کرده بود.

1801984

اوج عملکرد فرعباسی در این مسابقه پس از مهار توپ نورافکن و رضاییان، فوق‌واکنش او روی ضربه سر شهریار مغانلو پیش از گل اول بود که با یک جهش درجا توپ را از زیر طاق دروازه بیرون آورد تا پروسه بازگشت طلایی‌پوشان به این سرعت کلید نخورد.

فرعباسی که در نیم‌فصل نیز پیشنهاداتی از چند تیم شاخص لیگ داشت، اما در نهایت در ترکیب تیمش ماندنی شد، تلاش زیادی کرد تا ضمن محافظت از دروازه تیمش، ناخواسته هواداران استقلال و پرسپولیس، دو تیم مدعی فوتبال پایتخت را هم با متوقف کردن سپاهان صدرنشین سر وجد آورد، اما در نهایت مقاومتش در نیمه دوم شکسته شد تا شاگردان مورایس این بار با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها