کد خبر : 1870486 | 26 بهمن 1401 ساعت 01:32 | 9.9K بازدید | 11 دیدگاه

میلان 1-0 تاتنهام: چمپیونزتراپی روسونری در سن‌سیرو

میلان در بازگشت دوباره به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 9 سال، توانست تاتنهام را 1-0 شکست دهد.

میلان 1-0 تاتنهام: چمپیونزتراپی روسونری در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، میلان و تاتنهام در یکی از بازی‌های شب اول دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار از ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد و با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید تا روسونری بعد از نتایج ضعیف اخیر و ایجاد فاصله زیاد با ناپولی صدرنشین در سری آ، هواداران خود را با بردی اروپایی شاد کند.

در میان تشویق بی‌امان تماشاگران حاضر در ورزشگاه، شاگردان استفانو پیولی بازی را تهاجمی شروع کردند و خیلی زود به گل رسیدند. روی سماجت متئو هرناندز در دقیقه هفتم بود که فورستر دو بار مجبور به واکنش شد، اما ضربه سوم از سوی براهیم دیاز دیگر واکنشی به همراه نداشت تا دروازه تاتنهام خیلی زود باز شود.

1801999

بعد از این گل، بازی پایاپایی را از دو تیم در ادامه نیمه اول شاهد بودیم. هم میلان و هم تاتنهام موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما این موقعیت‌ها به گونه‌ای نبود که انتظار به ثمر رسیدن گل را داشته باشیم.

جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم بعد از گل دیاز را در دقیقه 45 شاهد بودیم؛ جایی که سون هیونگ مین در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه‌بان میلان را شکست دهد و ضربه سر هری کین هم روی ریباند به تیر خورد. البته همه این صحنه‌های هیجان‌انگیز را مدیون کمک داور بازی بودیم که با تأخیر پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد!

1801998

آنتونیو کونته که بعد از عمل جراحی کیسه صفرا دوباره به نیمکت تاتنهام برگشت شده بود وقتی دید کین و سون در 20 دقیقه نخست نیمه دوم هم توفیقی در باز کردن دروازه میلان ندارند، ریچالیسون، مهاجم برزیلی تیمش را هم وارد زمین کرد. در این لحظات میلان هم با کنترل کار سعی داشت تا از نتیجه به دست آمده محافظت کند.

شارل د کتلار، یار تعویضی میلان در دقیقه 79 روی پاس ژیرو فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بی‌دقت او از چند قدمی به بیرون رفت. خود ژیرو یک دقیقه بعد با ضربه سر خطرناک دیگری دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما موفق به گلزنی نشد.

1801997

در ده دقیقه پایانی بازی میلان ترجیح داد تا با حمله و عقب راندن تیم حریف از پیروزی خود مراقبت کند. این تاکتیک شاگردان پیولی در شرایطی که داور 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته بود، جواب داد و آن‌ها توانستند با برتری یک بر صفر کار را به پایان برسانند و با روحیه‌ای بالا به بهتر کردن روند نتیجه‌گیری خود در سری آ امیدوار باشند.

1801996
1802000

دیدگاه‌ها