کد خبر : 1870491 | 26 بهمن 1401 ساعت 02:27 | 22K بازدید | 16 دیدگاه

VAR تشخیص داد آفساید است و مشکلی نیست

امباپه: امشب قرار نبود بازی کنم

ستاره خط حمله پاری‌ سن‌ ژرمن تأکید کرد که قرار نبود امشب مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

امباپه: امشب قرار نبود بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بازی کردن یا نکردن امباپه یکی از مهم‌ترین خبر‌های قبل از بازی پاریس و بایرن بود و یولیان ناگلزمان معتقد بود که پاریسی‌ها در خصوص مصدومیت وی بلوف می‌زنند؛ با این وجود اما در شبی که شاگردان گالتیه با یک گل مغلوب میهمان خود شدند، کیلیان امباپه در ترکیب اصلی پاریس حضور نداشت و بعد از تک گل بایرن در نیمه دوم به میدان آمد. او یک گل مردود به ثمر رساند و در نهایت نتوانست از شکست خانگی PSG جلوگیری کند.

ستاره خط حمله پاری‌ سن‌ ژرمن در مورد گلی که با پاس مندز به ثمر رساند ولی به خاطر آفساید میلی‌متری پاسور، مردود اعلام شد گفت: "چنین صحنه‌هایی را در فوتبال مدرن VAR تشخیص می‌دهد و این یعنی اگر آفساید بوده پس درست هست و مشکل وجود ندارد. باید خیلی زود به خودمان بیاییم و با آمادگی کامل به آلمان سفر کنیم."

1802027

امباپه در مورد غیبتش در ترکیب ابتدایی پی‌اس‌جی و بازی در نیمه دوم گفت: "این یک اتفاق غیر قابل پیش‌بینی بود چرا که قرار نبود بازی کنم. البته می‌خواستم بازی کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. ما شبانه روزی تلاش کردیم ولی چیزی که می‌خواستم نبود. همیشه می‌خواهم بازی کنم اما گاهی به کاری که می‌توانی انجام دهی باید راضی باشی و من هم امروز فقط می‌توانستم چنین کاری بکنم."

با وجود شکست یک بر صفر در خانه، امباپه معتقد است که پاری‌ سن‌ ژرمن می‌تواند بایرن را در آلمان شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود: "با توجه به آن چه که من در این بازی دیدم، تیم ما می‌تواند در بازی برگشت بایرن را تحت فشار قرار داده و شکست دهد. کل تیم باید تا آن روز آمادگی کامل خود را به دست بیاورند تا با شرایط بسیار خوب در زمین حاضر شوند. اگر کل تیم را داشته باشیم، توانایی شکست دادن آن‌ها را خواهیم داشت. البته بایرن مونیخ هم حریف آسانی نیست ولی ما برای صعود به آلمان سفر خواهیم کرد."

1802028

دیدگاه‌ها