کد خبر : 1870492 | 26 بهمن 1401 ساعت 02:28 | 30K بازدید | 23 دیدگاه

صدای تشویق و امید در پاریس شنیده شد (عکس)

هواداران پاری‌ سن‌ ژرمن برخلاف دو مسابقه اخیرشان پس از دیدار با بایرن، بازیکنان خود را تشویق کردند.

صدای تشویق و امید در پاریس شنیده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پاری‌ سن‌ ژرمن پس از انتقاداتی که پس از شکست مقابل مارسی در بازی جام حذفی و باخت برابر موناکو در لیگ یک فرانسه متحمل شدند، قول دادند در رقابت حساس لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ جبران مافات کنند و عملکرد قابل انتظار تماشاگران‌شان را داشته باشند، اما یک شب کابوس‌وار دیگر برای آن‌ها رقم خورد؛ هرچند که این بار خبری از صدای اعتراض در پارک دو پرنس شنیده نشد.

یک نیمه عجیب و نمایش ضعیف مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاری کرد تا امیدهای صعود از تیم پرستاره پاریسی به حداقل برسد و گلی هم که کینگزلی کومان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند، شرایطی سخت‌تر از قبل برای آن‌ها به وجود آورد، اما ۲۰ دقیقه پایانی، دوباره امیدها را به اردوگاه پاریس برگرداند.

1802032

ورزشگاه پارک دو پرنس بیش از ۴۶ هزار تماشاگر را برای این مسابقه در خود جای داده بود و پیش‌بینی می‌شد مثل دو بازی گذشته پاری‌ سن‌ ژرمن که شکست خوردند و شعارهایی علیه آن‌ها سر داده شد، این بار هم بازیکنان این تیم در خانه مورد هجمه قرار بگیرند که این اتفاق برای آن‌ها نیفتاد و لیونل مسی، نیمار و ... با چهره‌ای متعجب از تشویق تماشاگران زمین را ترک کردند.

تماشاگران پاری‌ سن‌ ژرمن پس از نمایش خوبی که بازیکنان این تیم در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار مقابل بایرن مونیخ داشتند و یک گل مردود هم به ثمر رساندند، به بازی برگشت در ورزشگاه آلیانز آرنا امیدوار شدند و به همین دلیل به جای انتقاد از شکست یک گله، یک‌صدا تیم خود را تشویق کردند تا به آن‌ها برای رقابتی که سه هفته دیگر برگزار می‌شوند، روحیه بدهند و امیدواری خود را به نمایش بگذارند.

1802030

دیدگاه‌ها