کد خبر : 1870494 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:05 | 44.7K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت مهدی رحمتی به دروازه‌بانی!(عکس)

سرمربی آلومینیوم با ژست خاصی دقایقی از دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

بازگشت مهدی رحمتی به دروازه‌بانی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های خاطره انگیز زیادی از سید مهدی رحمتی با پیراهن استقلال مقابل تراکتور در ذهن هواداران فوتبال ثبت شده که بیشترشان مربوط به یک دهه اخیر است، اما آخرین رویارویی او با سرخ‌پوشان تبریزی در لباس مربیگری با هدایت آلومینیوم بود که البته ژست او را نسبت به دوران گلری تغییر نداد.

سید مهدی رحمتی در شرایطی که تیمش طی ۶ مسابقه پیاپی هیچ شکستی نداشته و سه پیروزی و سه مساوی کسب کرده بود، با انگیزه خاصی همراه تیمش به تبریز سفر کرد تا به روند امتیازگیری و نباختن ادامه دهد که در یک رقابت پراسترس و نزدیک توانست با یک امتیاز به اراک برگردد و روند خوب آلومینیوم را حفظ کند.

رحمتی مثل دوران گلری که برای نباختن تیمش و جلوگیری از گلزنی حریفان تلاش می‌کرد، در عرصه مربیگری هم تیمی سرسخت از نظر دفاعی ساخته که در زمین تمام مدعیان لیگ برتر مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و ... امتیاز گرفته و این روند را برابر تراکتور هم ادامه داد و بازنده نشد.

سرمربی آلومینیوم در لحظاتی از مسابقه با تراکتور که تیم حریف صاحب ضربات ایستگاهی می‌شد و روی ارسال‌های دقیقِ ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ برتر برنامه داشت، با ژست گلری از کنار خط بازی را دنبال می‌کرد و سازماندهی دفاعی شاگردانش را زیر نظر می‌گرفت تا گلی دریافت نکنند که همین اتفاق هم برای او و تیمش افتاد.

1802034

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها