کد خبر : 1870496 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:19 | 23.8K بازدید | 25 دیدگاه

انتظار چنین بازی منفعلانه ای را از حریف نداشتیم

ناگلزمان: با ورود امباپه، پاریس از خواب بیدار شد

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.

ناگلزمان: با ورود امباپه، پاریس از خواب بیدار شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دست به کار بزرگی زده و پاری‌سن‌ژرمن را با یک گل در پارک دو پرنس شکست داد تا دیدار برگشت را مقابل این تیم با خیال آسوده در آلمان برگزار کند. یولیان ناگلزمان در پایان این دیدار با ابراز خوشحالی از پیروزی به دست آمده، تاکید کرد که برای مهار امباپه برنامه‎‌های ویژه ای خواهد داشت.

او در خصوص بازی امشب گفت: "در 25 دقیقه ابتدایی واقعا بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به خوبی کار را کنترل کردیم. در ادامه نیز شانس این را داشتیم که فوتبال رو به جلو و حملات خود را ادامه دهیم."

سرمربی بایرن مونیخ با تاکید به این نکته که سبک بازی حریف باعث شگفتی آنها شده بود افزود: "میزان مالکیت توپ باعث تعجب ما شده بود چرا که پاریس خیلی عقب نشسته بود. می‎‌دانستیم که آنها عمیق دفاع می‌کنند ولی انتظار چنین بازی منفعلانه‌ای را نداشتیم. آنها در شروع کار در پی پس گرفتن توپ هم نبودند."

1802037

با وجود پیش بینی ناگلزمان، نگرانی پاریسی‌ها برای غیبت امباپه جدی بود و این بازیکن نتوانست از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. سرمربی بایرن در مورد این مهاجم فرانسوی که حضورش در نیمه دوم، قدرت خط حمله حریف را به شدت بالا برد گفت: "امباپه می‌تواند به تنهایی سرنوشت هر مسابقه ای را تغییر دهد. پاری‌سن‌ژرمن با ورود او به زمین، از خواب بیدار شد. آنها با امباپه، بهتر از بدون او هستند. "

ناگلزمان که تیمش باید در دیدار برگشت پذیرای پاریس در مونیخ باشد، تاکید کرد که برای این دیدار هم برنامه های خاصی دارد:" ما در بازی برگشت، برنامه های ویژه ای برای مقابله با کیلیان امباپه داریم. همچنین به دنبال ضربه زدن به حریف روی حملاتی خواهیم بود که برایشان برنامه ریخته ایم."

سرمربی بایرن مونیخ در مورد موقعیت های خطرناک پاری‌سن‌ژرمن در 15 دقیقه پایانی کار گفت: "کار آسانی مقابل این حملات نداشتیم. می‌توانستید ببینید که بعد از آمدن امباپه، آنها چقدر بهتر کار کردند. بنجامین پاوارد در این بازی خوب بود و حیف شد که کارت زرد دوم را گرفت. اوپامکانو و ماتیاس دی لیخت دیگر مدافعان ما هم در این دیدرا عملکرد خوبی داشتند و کومان هم وقتی عقب تر رفت، بازی خوبی از او دیدیم."

1802038

دیدگاه‌ها