کد خبر : 1870499 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:31 | 11.7K بازدید | 23 دیدگاه

سی دقیقه پایانی خوبی داشتیم اما کافی نبود

گالتیه: به جبران شکست و صعود امیدوار هستیم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن‌مونیخ تاکید کرد که موقعیت‌هایی که تیمش خلق کرد کافی نبود.

گالتیه: به جبران شکست و صعود امیدوار هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریستوف گالتیه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شدند. آنها با قبول این شکست در پارک دو پرنس حالا باید در بازی برگشت برای صعود در خانه حریف بجنگند. سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی امشب تاکید کرد که تلاش شاگردانش برای جبران گل خورده کافی نبود.

گالتیه بعد از شکست خانگی مقابل بایرن گفت: "یک ساعت سخت را مقابل بایرن مونیخ داشتیم که مالکیت توپ را از ما گرفته بود. البته ما انتظار چنین بازی از آنها داشتیم و می‌دانستیم که می‌خواهند با فشار بالا کار را شروع کنند. انتظار عملکرد بهتری از بازیکنان کناری خود داشتیم و متاسفانه اشرف حکیمی هم در نیمه اول مصدوم شد."

او افزود: "بعد از گل حریف در نیمه دوم با ورود امباپه در پی زدن گل بودیم. طی 30-25 دقیقه پایانی به طرز قابل توجه سرعت و ابتکار عمل در تیم ما بالا رفت. به ترکیبی برگشته بودیم که بازیکنان در آن راحت تر هستند. امباپه با حضور در میدان، همکاری خوبی با نیمار و مسی داشت. مندز هم در راست خوب بود اما متاسفانه نتوانستیم از این طریق به گل برسیم. دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم ولی به نظرم این کافی نبود."

1802042

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در مورد میزبان مصدومیت اشرف حکیمی که در شروع نیمه دوم جای خود را به کیمپمبه داد گفت: "نمی‌توانم در مورد میزان دقیق غیبت او صحبت کنم. او در طول جام جهانی با درد زیادی بازی کرد و ما سعی کردیم در بازگشت، شرایط این بازیکن را به بهترین شکل مدیریت کنیم. او تا قبل از بازی با موناکو مشکل خاصی نداشت اما حالا متاسفانه مصدوم شده و مشخص نیست که تا چه زمانی در دسترس نخواهد بود."

گالتیه که نسبت به صعود تیمش با وجود شکست در بازی رفت امیدوار است در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: "در 25 دقیقه پایانی امیدوار کننده ظاهر شدیم. امیدوارم شادابی و سلامت بازیکنان را طی سه هفته آینده بازیابی کنیم. ما امید زیادی به صعود داریم و در این مورد با بازیکنانم در رختکن صحبت کردیم. اگر بتوانیم عملکرد 25 دقیقه پایانی را در دیدار برگشت داشته باشیم، بایرن را شکست خواهیم داد."

دیدگاه‌ها