کد خبر : 1870502 | 26 بهمن 1401 ساعت 08:59 | 5.7K بازدید | 6 دیدگاه

می توانستیم دو گل دیگر به تاتنهام بزنیم

پیولی: این گام اول بود، کار سختی در پیش داریم

سرمربی میلان عقیده دارد که تیمش باید گل‌های بیشتری به تاتنهام می‌زد.

پیولی: این گام اول بود، کار سختی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان که روزهای سختی را در سری آ پشت سر می‌‎گذارد و چند بازی متوالی خود در فوتبال ایتالیا را با شکست پشت سر گذاشته، سه شنبه شب به بردی شیرین مقابل تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. استفانو پیولی بعد از این بازی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، تاکید کرد که انتظار زدن گل های بیشتری داشت.

سرمربی میلان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل تاتنهام در سن سیرو گفت: "بازی سختی بود و همان طور که انتظار داشتیم طی یک رقابت بسیار سنگین به برد دست پیدا کردیم. عملکرد خوبی داشتیم و می دانیم که در بازی برگشت هم کار سختی در پیش داریم. با تمرکز، اراده و کار تیمی در زمین حضور یافتیم و بازی‌ای که باید را انجام دادیم. من از عملکرد شاگردانم راضی هستم."

او افزود: "باعث رضایت یک مربی است وقتی می‌بیند که آن چه در تمرینات کار شده در جریان بازی اجرا می‌شود. البته در دقایقی شاهد این اتفاق نبودیم. در نیمه دوم که از پرسینگ تاتنهام کاسته شده بود، می‌توانستیم رو به جلوتر بازی کنیم. روی هم رفته اما بچه‌ها با روحیه، اراده و استحکام بالا بازی کردند."

شاگردات پیولی در جریان این دیدار فرصت‌های خوب گلزنی دیگری هم داشتند که از دست دادند. او با اشاره به این فرصت‌ها تاکید کرد: "می‌توانستیم دو گل دیگر در این بازی به ثمر برسانیم. به هر حال بازی سختی بود و آنها هم ما را تحت فشار قرار دادند. ما در این دیدار عملکرد دفاعی خوبی داشتیم ولی این فقط گام اول بود و هنوز مرحله برگشت که کار سخت تری داریم، در پیش است."

میلان از فصل 12-2011 تا به امروز موفق به شکست دادن تیمی از لیگ برتر انگلیس نشده بود. پیولی با ابراز خوشحالی از رکوردشکنی تیمش افزود: "این عملکردی است که اعتماد به نفس تیم ما را بالاتر می‌برد. باید پرانرژی و با روحیه بیشتر پیش برویم چرا که این سبک بازی ماست. ماه سختی بود و تلاش می‌کنیم بر مشکلات غلبه کنیم. همچنان نیز معتقدم که در حال کار کردن با یک گروه کاملا ویژه هستم."

1802051

دیدگاه‌ها