کد خبر : 1870504 | 26 بهمن 1401 ساعت 09:19 | 34.6K بازدید | 12 دیدگاه

کانسلو:

بازیکنان PSG کارهایی می‌کنند که دیگران نمی‌توانند!

ژوائو کانسلو، ستاره جدید بایرن مونیخ، به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که کار صعود این تیم هنوز تمام نشده است.

بازیکنان PSG کارهایی می‌کنند که دیگران نمی‌توانند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
تک گل این بازی را کینگزلی کومان به ثمر رساند و پی‌اس‌جی نیز پس از ورود کیلیان امباپه به زمین در نیمه دوم موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند، اما هر دو گل به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 
به این ترتیب شاگردان کریستوف گالتیه در زمین خودشان شکست خوردند و حالا کار دشواری در بازی برگشت در پیش دارند، اما کانسلو معتقد است که بایرن نباید این تیم را دست‌ کم بگیرد. 

1802053

او در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از سوت پایان بازی اظهار داشت: «هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. پی‌اس‌جی تیمی است که استعداد فردی بسیاری دارد. آن‌ها بازیکنان کاملی دارند که قادر هستند کارهایی انجام دهند که دیگران توانایی انجام آن را ندارند. ما باید در بازی برگشت در مونیخ به عنوان یک تیم بازی کنیم تا بتوانیم صعودمان به مرحله بعدی را قطعی کنیم.»
این اولین حضور کانسلو در ترکیب بایرن در لیگ قهرمانان اروپا پس از پیوستنش به این تیم در پنجره زمستانی بود و این بازیکن توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها