کد خبر : 1870508 | 26 بهمن 1401 ساعت 10:47 | 4K بازدید | 6 دیدگاه

بخت خوب ناگهان تبدیل به بدشانسی شد؛

دو روی یک سکه برای تارتار در دربی

ذوب‌آهن پیروزی در شهرآورد را با نتیجه شکست ۲-۱ عوض کرد.

دو روی یک سکه برای تارتار در دربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب‌آهن که در نیمه نخست توانسته بود از حریف پیش بیفتد و ۴۰ دقیقه پیروزی خود را حفظ کند، در آغاز نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا در موقعیت شکست قرار بگیرد.

البته این دو گل بعد از چندین و چند موقعیت بود که به کمک تیرک دروازه، حبیب فرعباسی و مدافعان ذوب‌آهن مهار شد تا دروازه این تیم در نیمه اول بسته بماند.

در نیمه دوم نیز سپاهان موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت و شاید اگر یاسین سلمانی دقت می‌کرد، می‌توانست نقش گلساز را ایفا کند. با این حال اما تیم ذوب‌آهن به خصوص در دقایق پایانی حملات زیادی را انجام دادند و دو موقعیت هم ساختند که تبدیل به گل نشد.

یک ارسال از جناح راست با ضربه سر بازیکن ذوب‌آهن روانه دروازه شد و این توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. این موقعیتی که شاید پیام نیازمند هم از سیو آن ناکام مانده بود و می‌رفت یک گل حساس را در خود داشته باشد.

البته ذوب‌آهن دقایقی پیش یک موقعیت دیگر هم داشت که ایستادگی مدافع سپاهان مانع از گلزنی شاگردان مهدی تارتار شد.

با بضاعت ذوب‌آهن همین تک موقعیت‌ها، سرنوشت یک بازی را می‌سازند اما تارتار که در نیمه اول از حریف پیش افتاده بود و برای حفظ نتیجه خوش‌شانس هم بود، در آخرین لحظات بازی با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد تا از رسیدن به امتیاز در دربی باز بماند.

دیدگاه‌ها