کد خبر : 1870509 | 26 بهمن 1401 ساعت 10:48 | 12.2K بازدید | 11 دیدگاه

خیال سپاهان با این پاس راحت شد؛

ثانیه به ثانیه با ارسال صدرنشینی لیگ(عکس)

مدافع چپ سپاهان با یک سانتر دقیق پایه‌گذار گل تساوی مقابل ذوب‌آهن شد.

ثانیه به ثانیه با ارسال صدرنشینی لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس با وجود اینکه در نیمه اول دیدار با ذوب‌آهن حملات پرشماری انجام دادند و سه بار هم تیرک دروازه حریف‌شان را به لرزه درآوردند، با شکست یک بر صفر به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم نمایش هجومی آنها بالاخره نتیجه داد و یک ارسال تماشایی از میلاد زکی‌پور این تیم را به گل اول رساند.

میلاد زکی‌پور که عملکردش در این فصل مورد انتظار سپاهانی‌ها بوده و توانسته با نمایش خوب در سمت چپ خط دفاعی این تیم، امید نورافکن را یک خط جلو ببرد و تبدیل به یک هافبک کند، دیروز هم در دربی اصفهان تاثیرگذار ظاهر شد و عملکردش در بازگشت دو گله و کسب پیروزی برابر ذوب به چشم آمد.

مدافع چپ سپاهان که در نیمه اول دیدار مقابل ذوب‌آهن یک شوت خطرناک زد و توپ با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی عبور کرد، در دقیقه ۵۰ با نفوذ از جناح چپ و یک ارسال دقیق روی سر شهریار مغانلو، این مهاجم را در مقابل دروازه قرار داد تا او به راحتی گل تساوی را بزند و تیم مورایس به بازی برگردد.

زکی‌پور پس از ثبت این پاس گل برای بازگشت سپاهان و کسب سه امتیاز، در فاز دفاعی پرتلاش ظاهر شد و اجازه نداد. هیچ موقعیت دیگری از جناح چپ زمین شکل بگیرد و دروازه طلایی‌پوشان را تهدید کند تا دربی اصفهان را بدون باخت پشت سر بگذارند و با این سه امتیاز دوباره از پرسپولیس و استقلال فاصله بگیرند.

1802062
1802060
1802059
1802061

دیدگاه‌ها