کد خبر : 1870531 | 26 بهمن 1401 ساعت 11:23 | 38.8K بازدید | 11 دیدگاه

صد درصد نه ، نود درصد پنالتی بود

مومنی: فقط استقلال ما را تا این حد اذیت کرد

مهاجم ملوان در مورد صحنه پنالتی مورد اعتراض گل‌گهر که توسط کارشناسان داوری هم مردود شده توضیح می‌دهد.

مومنی: فقط استقلال ما را تا این حد اذیت کرد

به گزارش “ورزش سه”، ملوان در پی روند خوبش در رقابت‌های لیگ این بار  برابر گل گهر سیرجان مغلوب شد. آنها در نیمه اول دو گل از حریف خوردند اما با یک پنالتی مشکوک به بازی برگشتند و در دقایق پایانی فشار زیادی به حریف وارد کردند.

مهدی مومنی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: با صحبت‌های کادرفنی برنامه‌ ما این بود که از همان ابتدای بازی فشار بیاوریم و همین کار را هم کردیم. از نظر کیفیت و موقعیت تیم برتری بودیم اما با دو اشتباه گل خوردیم، به هر حال گل‌گهر بازیکنان باتجربه و باکیفیت زیادی دارد. آنها در نیمه دوم بسته بازی کردند. با این وجود باز هم موقعیت گل داشتیم که یکی از آنها با ضربه پنالتی تبدیل به گل شد. اما متاسفانه گل اول دیر هنگام به ثمر رساندیم و بازی را واگذار کردیم. شاید اگر در نیمه اول  با اختلاف یک گل به رختکن می‌رفتیم، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و حتی شاید برنده شویم. با این بازی با کیفیت مقابل بازیکنان و کادرفنی بسیار خوب گل‌گهر، شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان‌مان کم نکرد، بازی‌های سختی در پیش داریم باید میزان اشتباهات خودمان را کمتر کنیم‌ تا شرایط تیم را در جدول سر و سامان دهیم.در مجموع نظرم در خصوص این بازی این است که ما چوب اشتباهات خودمان را خوردیم.

1793109

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی ادامه داد: فیلم این صحنه را دیدم، احساس می‌کنم بازیکن حریف مچ پایم را از زد، اما او در جریان بازی چنین اعتقادی نداشت. به نظرم به احتمال نود درصد این صحنه پنالتی بود.

این بازیکن در رابطه با عملکرد خود عنوان کرد: دو سه هفته از ترکیب اصلی دور بودم، به نظر سرمربی کاملا احترام می‌گذارم اما به هر حال بازیکنی که نیمکت نشین شود، طبیعتا روحیه‌اش تضعیف می‌شود و کیفیتش‌ پایین می‌آید. باز هم تاکید می‌کنم در هر شرایطی به تصمیم آقای زارع و کادرفنی احترام می‌گذارم، آنها  تلاش می‌کنند تا بازیکنان در اوج آمادگی باشند تا از تمام پتانسیل آنها استفاده کند. از نیمکت نشینی ناراحت نیستم و تلاش خود را می‌کنم تا با صلاحدید کادرفنی با تمام وجود برای تیم بازی کنم.

وی در مورد بازی مجدد تیمش با استقلال افزود: بازی بسیار سختی است، ما در این فصل دوبار مقابل استقلال قرار گرفتیم، می‌توانم‌ بگویم تنها تیمی بود که تا به این اندازه ما را اذیت کرد. آنها خط حمله بسیار قدرتمندی دارند، اما مطمئنا‌ با آنالیز کادرفنی سعی می‌کنیم دفاع تیمی خودمان را تقویت کنیم تا راه‌های نفوذ و بازی‌سازی استقلالی‌ها را ببندیم. در این جام به خاطر تک حذفی بودن رقابت‌ها فرصت هیچ گونه اشتباهی‌ را نداریم. باید از اشتباهات دو دیدار گذشته درس بگیریم تا در این بازی پیروز شویم.

دیدگاه‌ها