کد خبر : 1870535 | 26 بهمن 1401 ساعت 11:40 | 49.6K بازدید | 16 دیدگاه

تونی آدامز:

غرور و بی‌احترامی گواردیولا برایش گران تمام می‌شود!

تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.

غرور و بی‌احترامی گواردیولا برایش گران تمام می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر قرار است دیدار معوقه هفته دوازدهم برابر منچسترسیتی را برگزار کند.
آرسنال پس از چندین سال به سلطه کامل سیتیزن‌ها بر لیگ برتر پایان داده و در حال حاضر با اختلاف سه امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفته است.
تونی آدامز که در تمام طول عمر فوتبالی‌اش تنها پیراهن توپچی‌ها را به تن داشته و 14 فصل بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته است، حالا در آستانه این بازی حساس از رفتارهای گواردیولا به شدت انتقاد کرده است.
او در مقاله‌ای که امروز در روزنامه انگلیسی سان به چاپ رسیده نوشت: «غرور و بی‌احترامی گواردیولا ممکن است برایش گران تمام شود و باعث شود که او در بازی برابر آرسنال شکست بخورد و فرصت قهرمانی در لیگ برتر را هم از دست بدهد.»

1802096

این ستاره سابق آرسنال حتی به نوعی سرمربی سیتی را تهدید کرد و اظهار داشت: «اگر گواردیولا احترامی که آرسنال شایسته آن است را برای این تیم قائل نباشد، مطمئن باشید که بوکایو ساکا منچسترسیتی او را نابود خواهد کرد. او ابزارهای لازم برای پیروزی برابر هر تیمی را دارد اما در این فصل بارها سعی کرده بیش از حد باهوش باشد و این موضوع جواب عکس داده است. با توجه به تمام استعدادی که او دارد، این کار باید برایش بسیار ساده باشد.»
آدامز همچنان از تاکتیک‌های گواردیولا در این فصل انتقاد کرد: «من اصلا متوجه نمی‌شوم که پپ این فصل قصد دارد با خط دفاعی تیمش چه کند. عملکرد او در این زمینه به شکلی بوده که انگار قصد دارد جام را عمدا از تیمش دور کند.»

دیدگاه‌ها