کد خبر : 1870541 | 26 بهمن 1401 ساعت 12:04 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

صلاح: باور کنید نونیز گلزن فوق العاده‌ای می‌شود

محمد صلاح، ستاره لیورپول، معتقد است که داروین نونیز به گلزنی قهار و فوق العاده تبدیل خواهد شد.

صلاح: باور کنید نونیز گلزن فوق العاده‌ای می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این فصل فراز و نشیب‎‌های بسیاری را پشت سر گذاشته اما پیروزی برابر اورتون در دربی مرسی ساید همیشه اهمیت و خوشحالی متفاوتی را برای آنها در پی دارد.  

نونیز در این بازی در ترکیب اصلی لیورپول قرار داشت و با این که نتوانست دروازه حریف را باز کند اما نمایش درخشانی را ارائه کرد. او پاس گل محمد صلاح را نیز برای این بازیکن ارسال کرد تا گل اول تیمش به ثمر برسد.

صلاح در پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «من با داروین تمرین کرده‌ام و سبک بازی او را می‌شناسم. می‌دانم که روش بازی ما چیست و وقتی ما فرصتی برای ضد حمله داریم فقط و فقط باید با سرعت پیش برویم. این کاری است که برابر ناپولی و منچسترسیتی هم کرده بودیم. نونیز نشان داده که در این موقعیت‌ها موثر است. او گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند. حرفم را باور کنید! او گلزن فوق العاده‌ای خواهد شد.»

1760260

این مهاجم مصری با اشاره به پاس گلی که نونیز در این بازی برای او ارسال کرد گفت: «کرنری روی دروازه ما ارسال شد اما توانستیم این فرصت را به ضدحمله تبدیل کنیم. می‌دانستم که او توپ را به فضای که جلوی دروازه است ارسال خواهد کرد و تا جایی که توانستم سریع دویدم چون او خیلی سریع است، واقعا خیلی سریع است.»

لیورپول در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و روز شنبه باید به مصاف نیوکسل برود و پس از آن برای بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید آماده شود.

دیدگاه‌ها