کد خبر : 1870551 | 26 بهمن 1401 ساعت 12:40 | 11.3K بازدید | 22 دیدگاه

امباپه امیدوار است: بازی برگشت برای پی‌اس‌جی است!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، امیدش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست نداده است.

امباپه امیدوار است: بازی برگشت برای پی‌اس‌جی است!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد. 
بسیاری انتظار نداشتند که امباپه بتواند در این بازی به میدان برود. او به دلیل مصدومیت در چند روز قبل از این بازی در تمرینات حضور نداشت اما تمام تلاشش را به کار گرفت که بتواند به این دیدار حساس برسد. 
هرچند شرایط او به صورتی نبود که بتواند از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود اما در نیمه دوم وارد زمین شد و توانست دو گل هم به ثمر برساند اما هر دو گل به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شدند تا پی اس جی در نهایت به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کند. 

1802022

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این ستاره فرانسوی از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان ناامید باشد. ویدئویی از او در حالی که میکسدزون ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک می‌کند منتشر شده است که در آن خبرنگاری می‌پرسد چه تیمی مدعی پیروزی در بازی برگشت است و امباپه جواب می‌دهد:«پاری سن ژرمن. همیشه!»
دیدار برگشت این دو تیم سه هفته دیگر در آلیانز آرنا برگزار خواهد شد و شاگردان کریستوف گالتیه کار سختی را برای جبران این شکست در پیش خواهند داشت.

دیدگاه‌ها