کد خبر : 1870564 | 26 بهمن 1401 ساعت 13:35 | 24.8K بازدید | 33 دیدگاه

جرئیات حضور نماینده روسیه در ایران؛

هرآنچه باید از بازی سپاهان و زنیت بدانید

باشگاه سپاهان جزئیات دیدار دوستانه بین‌المللی برابر زنیت را اعلام کرده است.

هرآنچه باید از بازی سپاهان و زنیت بدانید

به گزارش "ورزش‌سه"، سرانجام سپاهان و زنیت به مهم‌ترین بخش تفاهم‌نامه خواهرخواندگی خود رسیدند؛ جایی که قرار است روز جمعه 28 بهمن ماه با وجود اعتراضاتی که به ویژه از سوی پرسپولیسی‌ها به برگزاری این مسابقه وجود داشت، شاگردان مورایس در نقش جهان برابر شاگردان سماک صف آرایی کنند. 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش‌تر دو باشگاه همکاری‌های متعددی در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند، که می‌توان به حضور تیم 17 سال سپاهان در تورنمنت باشگاه زنیت در روسیه، اردوی آماده سازی تیم 17 سال زنیت در کمپ تمرینی صفاییه باشگاه سپاهان، دوره دانش افزایی مربیان فوتبال با حضور مدرّسان زنیت و برنامه هم اندیشی کارشناسان فوتبال پایه دو باشگاه اشاره کرد. حالا اینبار نوبت به دیدار دوستانه بین تیم‌های فوتبال بزرگسالان سپاهان و زنیت رسیده تا این مسابقه که تایید نهادهای بین‌المللی را هم پشت خود دارد، روز جمعه برگزار شود.

به همین منظور یازدهمین جلسات متعددی طی روزهای اخیر با حضور نمایندگان وزارت امورخارجه، استانداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سرکنسولگری روسیه در اصفهان، فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان برگزار شده که خروجی آن به شرح زیر از سوی باشگاه سپاهان اعلام شده است:

1783728

*زمان ورود زنیتی‌ها به اصفهان
تیم زنیت روسیه پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه 1401 وارد اصفهان می‌شود تا ۲۴ ساعت دیپلماسی ورزشی بین دو باشگاه وهمچنین دو شهر زیبای اصفهان و سن پترزبورگ در روزهای زیبایی که زاینده رود در روح و جسم نصف جهان جاری است، آغاز گردد. علاوه بر دیدار دوستانه به عنوان اصلی ترین برنامه، تمدید تفاهم نامه MOU بین دو باشگاه، یکی از اتفاقات مهم این حضور تاریخی قلمداد می‌شود.

برنامه حضور تیم زنیت در اصفهان به شرح ذیل است:
پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه :
- ورود تیم زنیت به اصفهان
- جلسه منیجر میتینگ دو تیم در محل هتل اقامت تیم زنیت 
جمعه ۲۸ بهمن ماه :
- تمدید تفاهم نامه خواهر خواندگی دو تیم زنیت و سپاهان - هتل محل اقامت تیم زنیت - ساعت  ۱۲:۰۰ 
- مسابقه دو تیم سپاهان  و زنیت سن پترزبورگ - ورزشگاه  نقش جهان -  ساعت ۱۵:۳۰
- کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم زنیت و سپاهان- ساعت ۱۷:۴۵ 
- بازگشت تیم زنیت به روسیه

لازم به ذکر است نماینده فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر این بازی دوستانه، جواد خلیفه سلطانی است و موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و مهدی شفیعی از اصفهان به عنوان کمک داوران اول و دوم و مسعود حقیقی از اصفهان به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت خواهند کرد. اسماعیل صفیری نیز ناظر بین المللی داوری این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است همچنین باشگاه سپاهان برنامه‌ ویژه‌ای با حضور اعضای هلال احمر برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی در جریان این مسابقه دوستانه در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها