کد خبر : 1870567 | 26 بهمن 1401 ساعت 13:48 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: زمان بازگشت به طور دقیق مشخص نیست؛

آخرین وضعیت علیزاده از زبان پزشک گل‌گهر

پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است.

آخرین وضعیت علیزاده از زبان پزشک گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، با وجود کسب سه امتیاز ارزشمند در انزلی برای سرمه‌ای پوشان سیرجانی، یک اتفاق این پیروزی را برای آنها تلخ کرد و آن هم مصدومیت علی علیزاده در وقت‎های اضافی نیمه اول بود.
علیزاده به دلیل آسیب از ناحیه دنده و ریه بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و پس از دو روز ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد.

در همین زمینه با میثم رضایی پزشک باشگاه گل‌گهر گفتگو کردیم و او درباره مصدومیت علیزاده اینطور توضیح داد: «حین بازی در اثر برخورد زانوی بازیکن تیم ملوان به قفسه سینه علیرضا علیزاده، متاسفانه علاوه بر شکستگی دنده، پنوموتوراکس یا احتباس هوا در پرده جنب قفسه سینه وی ایجاد که مانع باز شدن کامل ریه می‌شد. به عنوان یک اورژانس پزشکی سریعا با آمبولانس مستقر در ورزشگاه به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل و تحت جراحی تعبیه لوله قفسه سینه یا چست تیوب قرار گرفت.»

او ادامه داد: «خدا را شکر علیزاده روز گذشته وضعیت تنفسی کاملا مساعدی پیدا کرد و امروز با جدا کردن لوله قفسه سینه از بیمارستان ترخیص شد.»

سوال بعدی از پزشک گل‌گهر درباره زمان بازگشت این بازیکن به تمرینات و بازی‌های لیگ برتر بود و او در این رابطه اینطور پاسخ داد: «امیدوارم ظرف یک ماه آینده شرایط بازی را پیدا کند اما تا چند روز آینده پیش بینی دقیق تری می‌توان داشت. همینجا باید از آقای دکتر صیاد، پزشک تیم فوتبال ملوان که نهایت همکاری را در این شرایط اورژانسی و خطیر داشتند سپاسگزاری ویژه‎‌ای داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها