کد خبر : 1870569 | 26 بهمن 1401 ساعت 13:51 | 22.1K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال - ملوان، یک شروع دوباره

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از دیدار با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر تمرینات تیمش را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد.

استقلال - ملوان، یک شروع دوباره

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی های فشرده در لیگ برتر و فاصله 8 روزه‌ای که بین دیدار با پیکان و ملوان وجود داشت، موجب شد تا سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار با پیکان به شاگردانش وعده تعطیلی کوتاه مدت تمرینات را بدهد. بعد از وقفه یک روزه در برگزاری دیدار استقلال – پیکان پیش بینی می شد، این تعطیلی کاهش یابد و طبق معمول ریکاردو ساپینتو در مسابقاتی که با فاصله 7 روز برگزار می شود، یک روز تعطیلی برای شاگردانش در نظر بگیرد اما در نهایت تصمیم بر آن شد این تعطیلی همان 48 ساعت باقی بماند و البته از شاگردانش خواست فردای بازی با پیکان تمرینات ریکاوری را به صورت شخصی انجام دهد.

تمرینات تیم استقلال به منظور دیدار با ملوان از فردا در زمین مجموعه ورزشی ناصر حجازی آغاز می شود تا آبی‌ها برای دیدار با ملوان مهیا شوند. با وجود اینکه استقلال در بازی آخر با ملوان در استادیوم آزادی 4 گل به تیم حریف زد ریکاردو ساپینتو در پایان دیدار با پیکان از شاگردان خواست نتایج بازی‌های به دست آمده در هفته‌های اخیر از جمله دیدار با ملوان را فراموش کنند و برای ادامه مسابقات باید استارت دوباره بزنند.

استقلال – ملوان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دوشنبه آینده ساعت 15:30 در استادیوم آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها