کد خبر : 1870572 | 26 بهمن 1401 ساعت 13:57 | 36.5K بازدید | 5 دیدگاه

اخراج مربی سابق تراکتور پیش چشم تی‌تی‌ها(عکس)

مربی آلومینیوم در تقابل با تیم سابق خود با دریافت دو کارت زرد از کنار زمین اخراج شد.

اخراج مربی سابق تراکتور پیش چشم تی‌تی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تساوی ارزشمند شاگردان سید مهدی رحمتی مقابل تراکتور در شرایطی به دست آمد که در لحظات پایانی این مسابقه، وحید فاضلی مربی تیم آلومینیوم اراک دو کارت زرد پیاپی در یک دقیقه دریافت کرد و به همین دلیل اخراج شد تا مجبور شود از مقابل تی‌تی‌ها به رختکن ورزشگاه یادگار امام برود.

وحید فاضلی که در طول ۹۰ دقیقه دیدار مقابل تراکتور بارها به کنار زمین رفت تا با سید مهدی رحمتی و بازیکنان آلومینیوم صحبت کند و اظهارات فنی خود را بگوید، به دلیل تکرار پرشمار این حرکت در نهایت جریمه‌ای سنگین شد.

1802135

این مربی که دو فصل قبل هدایت نساجی مازندران را برعهده داشت و علاوه بر آن تجربه کار در تیم‌های پدیده، تراکتور و ... را دارد، سال گذشته در کادر فنی سرخ‌پوشان تبریزی حضور داشت و کمک زوونیمیر سولدو بود ولی همراه با آلومینیوم در تقابل با تیم سابق خود از کنار زمین اخراج شد.

وحید فاضلی بخاطر حضور پرتعداد در کنار زمین و تذکرهای متعدد امیرسامان سلطانی داور چهارم این بازی به او، در دقیقه ۱+۹۰ یک کارت زرد گرفت که همین مسئله موجب عصبانیت وی شد.

مربی اراکی‌ها پس از دریافت این اخطار با عصبانیت رو به نیمکت خودی و دیگر همکاران‌اش عنوان می‌کرد داور او را چهار کارته کرد که این اتفاقات را سید علی‌اصغر مومنی، داور وسط زیر نظر داشت و کارت زرد دوم را به فاضلی نشان داد تا او از دیدار با سپاهان محروم شود.

1802136

دیدگاه‌ها