کد خبر : 1870573 | 26 بهمن 1401 ساعت 13:57 | 13.2K بازدید | 11 دیدگاه

اولیور کان: خوش شانس بودیم که برنده شدیم!

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید شانس با این تیم یار بوده که توانسته برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد.

اولیور کان: خوش شانس بودیم که برنده شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کینگزلی کومان تنها گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد و تلاش پاری سن ژرمن برای جبران این گل و به تساوی کشاندن بازی جواب نداد. 
این در حالی بود که با حضور کیلیان امباپه در زمین، قدرت هجومی پی اس جی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد و این بازیکن حتی دو بار دروازه حریف را هم باز کرد که هر دو گل به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 

1798109

کان پس از پایان بازی در گفتگو با اس‌ آی دی اسپورت نیوز اظهار داشت: «در دیدارهایی که در این سطح برگزار می‌شوند، صدم ثانیه و میلیمترها و کوچکترین اشتباهات هم ممکن است سرنوشت شما در این بازی و باخت یا برد را مشخص کند. ما توانستیم شرایط بسیار خوبی برای بازی برگشت ایجاد کنیم و دیدیم که این تیم چه توانایی‌هایی دارد. اما کار ما هنوز تمام نشده است.»
او با اشاره به نمایش خوب پی اس جی در نیمه دوم این بازی گفت: «آنها در بازی برگشت با تمامی نفرات و با آمادگی کامل به مونیخ خواهند آمد. در نیمه دوم دیدیم که چه بازی خوبی ارائه کردند و امباپه چه بازیکن استثنایی و کاملی است. او نه تنها تماشاگران، بلکه بازیکنان تیمش را هم به وجد آورده بود. ما خوش شانس بودیم که گل نخوردیم و برنده شدیم.»

دیدگاه‌ها