کد خبر : 1870606 | 26 بهمن 1401 ساعت 16:33 | 40.9K بازدید | 26 دیدگاه

ناراحتی هازارد از آنچلوتی: او به قولش عمل نکرد

ادن هازارد، مهاجم رئال مادرید، از کارلو آنچلوتی به خاطر این که فرصتی برای حضور در میدان به او نداد ناراحت است.

ناراحتی هازارد از آنچلوتی: او به قولش عمل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، هازارد این فصل هم مانند چند فصل اخیر نتوانست جایی در ترکیب رئال مادرید پیدا کند و توانایی‌هایش را بار دیگر در سانتیاگو برنابئو به اثبات برساند. 
این بازیکن بلژیکی پس از جدایی از چلسی و پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت‌های متعدد مواجه شد و زمان زیادی را دور از میادین برای انجام عمل جراحی و طی کردن دوران درمانش سپری کرد. 
اما او در انتهای فصل گذشته بسیار با انگیزه به نظر می‌رسید و حتی در جشن قهرمانی رئال به هواداران قول داد که فصل آینده بازگشت درخشانی به میادین خواهد داشت. گفته می‌شد که او در ابتدای این فصل نیز در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده بود و انتظار می‌رفت که بالاخره بتواند عملکردی که بسیاری منتظرش بودند را به نمایش بگذارد. 

1788108


حالا منابع نزدیک به هازارد مدعی شده‌اند که او از آنچلوتی ناراحت است. ظاهرا این مربی ایتالیایی به او قول داده بود که این فصل فرصت بیشتری برای بازی در اختیارش خواهد گذاشت اما به این وعده عمل نکرد. 
این ستاره سابق چلسی احساس می‌کند که از سوی سرمربی تیمش نادیده گرفته شده و از این که رابطه خوبش با آنچلوتی دیگر مانند قبل نیست بسیار ناامید است. 
مدیران رئال و این بازیکن معتقد هستند که تمام مشکلات او از دیدار برابر پاری سن ژرمن و خطای شدید مونیه روی او و مصدومیت طولانی مدتش شروع شد.
بعید به نظر می‌رسید که هازارد آینده‌ای در رئال مادرید داشته باشد و قرار است این ماه جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مدیر برنامه او با مدیران این باشگاه برگزار شود تا توافق نهایی بر سر جدایی او انجام شود. 
 

دیدگاه‌ها