کد خبر : 1870609 | 26 بهمن 1401 ساعت 16:46 | 23K بازدید | 17 دیدگاه

نظرسنجی یونایتد از تیم زنان و مردان درباره گرین‌وود

مدیران منچستریونایتد قصد دارند نظر بازیکنان تیم زنان و مردان این باشگاه را درباره بازگشت میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، جویا شوند.

نظرسنجی یونایتد از تیم زنان و مردان درباره گرین‌وود

به گزارش "ورزش سه"، گرین‌وود سال گذشته با اتهامات مختلفی از جمله تجاوز جنسی، خشونت فیزیکی و بدرفتاری با نامزدش متهم و از سوی پلیس انگلیس بازداشت شد. 
تحقیقات درباره اتهاماتی که از سوی نامزدش و با انتشار تصاویر و ویدئوهایی به این بازیکن نسبت داده شده بود آغاز شد و او پس از چند روز بازداشت آزاد شد اما وسایل الکترونیکی خاصی رفت و آمد او را محدود کرده بودند تا تحقیقات کامل و نتایج آن مشخص شود. 
باشگاه منچستریونایتد بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رفتار این مهاجم 21 ساله را محکوم کرد و او را از فهرست بازیکنان تیم اول خط زد. بسیاری از بازیکنان این تیم مانند کریستیانو رونالدو که در آن زمان پیراهن یونایتد را بر تن داشت، دست از دنبال کردن صفحه او در اینستاگرام برداشتند.

 

1798525


چند روز قبل دادگاه انگلیس اعلام کرد که با توجه به غیبت شاکی و شاهدان در جلسات دادرسی، گرین‌وود از تمامی اتهامات تبرئه شده است اما هنوز تکلیف بازگشت او به یونایتد مشخص نیست. 
پیش از این بعضی از رسانه‌های انگلیسی از مخالفت چند بازیکن این تیم با بازگشت گرین‌وود خبر داده بودند. بعضی از بازیکنان تیم زنان این باشگاه نیز به بازگرداندن او به فهرست بازیکنان تیم اول اعتراض کرده بودند. 
حالا این باشگاه تایید کرده که قرار است نظرات بازیکنان هر دو تیم زنان و مردان را درباره این موضوع جویا شود و پس از آن تصمیم نهایی را برای همکاری دوباره با این بازیکن که از هفت سالگی پیراهن یونایتد را بر تن داشته بگیرد. بعضی از حامیان مالی شیاطین سرخ نیز با بازگشت او مخالفت کرده‎‌اند.
به گفته ESPN، این در حالی است که اریک تن‌هاخ از بازیکنانش خواسته که تنها روی مسائل درون زمین تمرکز داشته باشند اما ظاهرا خودش با این بازیکن در تماس بوده تا از شرایط جسمی و روحی فعلی او مطلع باشد.
 

دیدگاه‌ها