کد خبر : 1870621 | 26 بهمن 1401 ساعت 18:17 | 36K بازدید | 9 دیدگاه

فقط 5 دقیقه در حاشیه زمین چمن

یوفا مراسم خداحافظی رانگنیک را خراب کرد!

لایپزیش قصد دارد هفته آینده در دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان مراسم خداحافظی با رالف رانگنیک، سرمربی سابق خود را برگزار کند اما یوفا می‌گوید این باشگاه باید به مراسمی کوچک اکتفا کند.

یوفا مراسم خداحافظی رانگنیک را خراب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در دوران حضور رالف رانگنیک صعودی نجومی و شگفت‌انگیز را تجربه کرد و از لیگ دسته چهار آلمان ظرف پنج سال به لیگ قهرمانان اروپا رسید.

این باشگاه آلمانی قصد دارد چهارشنبه هفته آینده زمانی که در خانه خود میزبان منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا است مراسم خداحافظی رسمی‌ای برای رالف رانگنیک 64ساله برگزار کند تا از او در مراسمی آبرومند در مقابل هواداران باشگاه تقدیر شود.

1802216

اما لایپزیش امروز دریافت که روز چهارشنبه نمی‌تواند مراسمی بزرگ برگزار کند. روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید یوفا در تماس با این باشگاه آلمانی اعلام کرده که قواعد مشخصی برای این نوع برنامه‌ها در چمپیونزلیگ وجود دارد و لایپزیش به عنوان میزبان باید به آنها احترام بگذارد.

یوفا به باشگاه لایپزیش اعلام کرده در مسابقات چمپیونزلیگ هیچکس به جز بازیکنان و کادر فنی فعلی باشگاه نمی‌تواند وارد زمین چمن شود. به این ترتیب ورود رانگنیک به زمین چمن ورزشگاه خانگی لایپزیش ممنوع است.

به این ترتیب مراسم خداحافظی لایپزیش با رانگنیک باید در حاشیه زمین چمن برگزار شود و البته یوفا اعلام کرده که این مراسم باید خیلی سریع به پایان برسد. بیلد می‌گوید حداکثر زمانی که یوفا برای برگزاری خداحافظی رانگنیک اختصاص داده 5 دقیقه است.

1802217

رانگنیک بعد از صعود خارق‌العاده‌ای که لایپزیش در دوران حضور او تجربه کرد در سال 2019 نیمکت این تیم را ترک کرد و به عنوان مدیر ورزش و توسعه باشگاه فعالیت کرد. او یک سال بعد به کلی بازنشسته شد و از باشگاه کنار رفت. لایپزیش قصد داشت مدتها پیش مراسم خداحافظی او را برگزار کند ولی بحران کرونا این مراسم را به تعویق انداخت.

دیدگاه‌ها