کد خبر : 1870627 | 26 بهمن 1401 ساعت 18:49 | 18.6K بازدید | 66 دیدگاه

نگرانی لیورپول و رئال: چلسی هم بلینگام را می‌خواهد

با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.

نگرانی لیورپول و رئال: چلسی هم بلینگام را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند چلسی با اینکه تابستان گذشته و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چیزی نزدیک به 650 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده ولی اشتهای تاد پولی برای خرید ادامه دارد و او حالا جود بلینگام را هدف گرفته است.

بلینگام 19 ساله یکی از آینده‌دارترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. پیش از این به نظر می‌رسید به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده لیورپول و رئال مادرید به صورت جدی برای خرید این ستاره انگلیسی دست به کار خواهند شد، اما حالا نام چلسی هم در میان بزرگانی که خواهان بلینگام هستند مطرح شده است.

1793918

چلسی امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌رود و مدیران باشگاه انگلیسی و مالک آمریکایی‌اش تاد بولی فرصت خواهند داشت تا بلینگام را در میدانی واقعی مقابل تیم‌شان از نزدیک ارزیابی کنند.

با اینکه دورتموند در تلاش برای حفظ بلینگام او را نزدیک به 160 میلیون یورو قیمت‌ گذاری کرده است ولی روزنامه تلگراف می‌گوید این مبلغی نیست که در اراده تاد بولی خللی ایجاد کند.

این در حالی است که چلسی می‌داند فعلا به عنوان جدی‌ترین مشتری ستاره انگلیسی دورتموند مطرح نیست و به خصوص در صورت به دست نیاوردن سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده شانسش برای جذب او کمتر هم خواهد شد. چلسی در حال حاضر در رتبه دهم لیگ برتر قرار دارد و قرار گرفتنش در جمع چهار تیم اول جدول بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها