کد خبر : 1870632 | 26 بهمن 1401 ساعت 19:57 | 26.5K بازدید | 74 دیدگاه

لاپورتا: زمان انتشار گزارش ضد بارسا تصادفی نیست

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به گزارش‌های امروز درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف این باشگاه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا واکنش نشان داد.

لاپورتا: زمان انتشار گزارش ضد بارسا تصادفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، چند رسانه اسپانیایی امروز در گزارش‌هایی اعلام کردند باشگاه بارسلونا در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 روی هم‌ رفته مبلغی معادل 1 میلیون و 400 هزار یورو به حساب انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، واریز کرده است.

1802234

اولین واکنش به این گزارش‌ها را خوان لاپورتا، رئیس فعلی باشگاه بارسلونا داشت. او در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت: "بارسایی‌ها، اینکه این اطلاعات حالا مطرح می‌شود تصادفی نیست. باشگاه بارسلونا در گذشته با یک شرکت مشاور بیرون از باشگاه قرارداد امضا کرد تا از این شرکت گزارش‌هایی درباره بازیکنان لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر اسپانیا دریافت کند. این قرارداد برای خدمات مشاوره بود که دیگر باشگاه‌های اسپانیایی هم مشابه این قرارداد را با شرکت‌های مختلف دارند. این خبر برای ما شگفت‌انگیز بود و اینکه در این زمان منتشر می‌شود تصادفی نیست. ما به هر تفسیر دل‌بخواهی که به دنبال جنجال‌آفرینی باشد از طرف باشگاه پاسخ متناسب خواهیم داد. ما از شأن و منافع باشگاه بارسلونا دفاع خواهیم کرد.

لاپورتا به این اشاره می‌کند که این روزها که بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و شرایطی آرام را تجربه می‌کند و قرار است در لیگ اروپا به میدان برود دست‌هایی در پشت پرده قصد دارند آرامش باشگاه را به هم بریزند.

دیدگاه‌ها