کد خبر : 1870636 | 26 بهمن 1401 ساعت 20:19 | 34.2K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای غیرمنتظره ستاره سابق روخی بلانکو

اسکالونی جانشین احتمالی ال‌چولو در اتلتیکو

برند شوستر، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، در یک مصاحبه ادعایی غیرمنتظره مطرح کرد و مدعی شد لیونل اسکالونی یکی از گزینه‌های جانشینی دیه‌گو سیمئونه در نیمکت اتلتیکو است.

اسکالونی جانشین احتمالی ال‌چولو در اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اتلتیکو مدتی است از شرایط تیم‌شان راضی نیستند و به همین علت است که از مدتی پیش شایعات درباره کنار گذاشته شدن دیه‌گو سیمئونه از نیمکت روخی‌بلانکو در اسپانیا به گوش می‌رسد.

با اینکه در روزهای گذشته چندین گزینه به عنوان نامزدهای پست هدایت اتلتیکو مادرید مطرح شده بود ولی یکی از ستاره‌های سابق این تیم امروز گزینه‌ای را مطرح کرد که برای همه عجیب و غافلگیر کننده بود.

1783891

برند شوستر آلمانی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، در مصاحبه‌ای با رادیو سوپر دپورتیوو مدعی شد لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین که فاتح جام جهانی قطر شد، به عنوان جانشین هموطنش سیمئونه در اتلتیکو انتخاب شده است.

1802237

شوستر در این مصاحبه گفت: "فلسفه فوتبالی اتلتیکو مادرید با سبک کاری اسکالونی کاملا جور درمی‌آید. چون آنچه هواداران اتلتیکو می‌خواهند و فلسفه باشگاه که محبوب همین هواداران است دقیقاً همان چیزی است که اسکالونی در جام جهانی قطر به نمایش گذاشت. اینکه او بتواند به بارسا برود واقعا بعید است چرا که فلسفه فوتبالی بارسلونا از زمان یوهان کرویف به کلی تغییر کرده.

پس چرا اسکالونی جانشین سیمئونه نباشد؟ آنچه ال‌چولو در اتلتیکو انجام داده فوق‌العاده و بی‌نظیر است. ولی متأسفانه یک روز دوران او به پایان می‌رسد."

صحبت‌های برند شوستر در حالی مطرح می‌شود که سیمئونه همچنان روی نیمکت اتلتیکو می‌نشیند و از قراردادش با این باشگاه یک سال دیگر باقی مانده است. برخی منابع اسپانیایی می‌گویند این صحبت‌های شوستر احتمال برای سنجش بازخورد هواداران اتلتیکو به احتمال کنار گذاشتن ال‌چولو و نظر آن‌ها نسبت به اسکالونی انجام شده است.

دیدگاه‌ها