کد خبر : 1870672 | 27 بهمن 1401 ساعت 01:39 | 12.6K بازدید | 35 دیدگاه

دورتموند 1-0 چلسی: در CL هم به پاتر امتیاز نمی‌دهند

شاگردان ادن ترزیچ با یک پیروزی ارزشمند برابر چلسی نیمی از راه پر پیج و خم صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیمودند.

دورتموند 1-0 چلسی: در CL هم به پاتر امتیاز نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک به مصاف چلسی، رقیب قدرتمند انگلیسی، رفت و در نهایت با نتیجه بازی در نیمه اول با حملات مداوم دو تیم بیشتر شکل بسکتبالی به خود گرفته بود و هر لحظه یکی از دو تیم روی دروازه حریف، موقعیت گلزنی خلق می‌کرد.

در این نیمه، هر دو تیم با وجود ساخت موقعیت‌های جدی گلزنی موفق به زدن شوت در چارچوب نشدند، ولی در مجموع یازده شوت از سمت شاگردان پاتر و پنج شوت بازیکنان دورتموند در کنار 9 کرنری که دو تیم زدند، لحظات پرهیجانی را در 45 دقیقه نخست برای بینندگان تلویزیونی و تماشاگران پرتعداد حاضر در ورزشگاه رقم زدند.

نیمه دوم اما اوضاع کمی متفاوت‌تر پیش رفت و این بار بازیکنان دورتموند بودند که سوار بر بازی شدند و بعد از چند بار گریز از دریافت گل، روی یک ضدحمله رعدآسا، آدیمی، ستاره جوان این تیم، با استارتی شصت متری، گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه چلسی و کپا کرد.

1802326

در ادامه این شاگردان پاتر بودند که برای باز کردن دروازه کوبل حملات پردامنه‌ای را طرح‌ریزی کردند، اما هر بار یا این گلر یا سایر بازیکنان زنبورها مانع از فروپاشی دروازه میزبان شدند تا در نهایت یکی از ماندگارترین شب‌های سیگنال آیدونا پارک در یک رقابت اروپایی، با برتری یک بر صفر دورتموند به پایان برسد.

به این ترتیب با این پیروزی تیم دورتموند نیمی از مسیر صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان را طی کرده و با کسب تساوی در دیدار برگشت هم قادر به صعود به مرحله بعدی خواهد بود.

1802327
ویدئو: 272672

دیدگاه‌ها