کد خبر : 1870676 | 27 بهمن 1401 ساعت 02:46 | 60.7K بازدید | 22 دیدگاه

رونمایی بنزما از جام شماره یکصد رئال مادرید (عکس)

پیش از شروع دیدار برابر الچه، بنزما از کاپ قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رونمایی کرد.

رونمایی بنزما از جام شماره یکصد رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برابر تیم قعرنشین الچه کار سختی در پیش نداشت. آن‌ها در همان نیمه نخست، کار حریف را یک‌سره کرده و سه مرتبه دروازه ادگار بادیا را گشودند و مودریچ نیز در نیمه دوم، تیر خلاص را بر پیکر تیمی که می‌توان گفت سقوطش از اکنون قطعی است، وارد کرد.

بنزما در این دیدار توانست 2 مرتبه دروازه الچه را باز کند. هر چند که هر 2 گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند ولی کریم با همان گل نخست، از رکورد 228 گل رائول گونزالس عبور کرد و به دومین گلزن برتر رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا تبدیل شد.

پیش از شروع این دیدار، بنزما مقابل دیدگان هواداران حاضر در استادیوم سانتیاگو برنابئو از کاپ قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها رونمایی کرد و آن را بالای سر برد.

شاگردان آنچلوتی هفته قبل و در این پیکارها، با کسب 2 پیروزی مقابل الاهلی مصر و الهلال عربستان، عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها را از آن خود کردند تا باشگاه پر افتخار رئال مادرید، به یکصدمین جام تاریخ خود دست یابد.

رئالی‌ها در نخستین دیدار خانگی خود پس از جام جهانی باشگاه‌ها، کاپ این مسابقات را با خود به استادیوم آوردند و بنزما نیز آن را بالای سر برد تا هواداران مادریدی این قهرمانی را نیز جشن بگیرند.

1802337
1802338

دیدگاه‌ها