کد خبر : 1870705 | 27 بهمن 1401 ساعت 11:40 | 15.2K بازدید | 16 دیدگاه

هشدار بلینگام به دورتموند: کار تمام نشده است

جود بلینگام، ستاره دورتموند، به هم تیمی‌هایش هشدار داد که کار صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هنوز تمام نشده است.

هشدار بلینگام به دورتموند: کار تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته موفق شد در دیدار برابر چلسی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با نتیجه 0-1 به پیروزی برسد. 
شاگردان گراهام پاتر فرصت زیادی برای گلزنی داشتند اما از آنها استفاده نکردند و همین باعث شد که کریم آدیمی روی یک ضدحمله بتواند گل انفرادی بسیار زیبایی را وارد دروازه حریف کند. 
حالا دورتموند از شانس خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برخوردار است اما هنوز بازی برگشت در استمفوردبریج را در پیش دارد و بلینگام معتقد است که هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

1802225

این ستاره انگلیسی به CBS Sport گفت: «احساس بسیار خوبی دارم. این پیروزی کوچکی در مقایسه با آنچه باید در چند هفته پیش رو با آن روبرو شویم است اما باعث شده که همه ما حس خوبی داشته باشیم و از این که برنده شدیم خوشحال باشیم. همه ما رویای حضور در چنین دیدارهایی را داریم. این تجربه بسیار خوبی برای ما بود.»
او با اشاره به دشواری بازی برگشت در زمین چلسی اضافه کرد: «ما باید به استمفوردبریج برویم و یک نتیجه خوب دیگر هم آنجا کسب کنیم. از نمایش امشب بسیار راضی بودیم. در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کردیم. اما باید این موضوع را درک کنیم که هنوز کار ما تمام نشده است و آنها قطعا با قدرت بالایی که دارند می‌توانند بار دیگر به این بازی برگردند.»

دیدگاه‌ها