کد خبر : 1870716 | 27 بهمن 1401 ساعت 12:59 | 16.5K بازدید | 18 دیدگاه

ریو فردیناند:

هزینه هنگفت چلسی نتوانست مشکل اصلی را حل کند

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که چلسی با وجود خریدهای گرانقیمتش نتوانسته مشکلش را حل کند.

هزینه هنگفت چلسی نتوانست مشکل اصلی را حل کند

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته چلسی در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر دورتموند باعث شد که انتقادها از این تیم افزایش پیدا کند. 
نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر در چند هفته اخیر نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت اما آنها امیدوار بودند که خریدهای جدید در پنجره زمستانی بتوانند شرایط را بهبود ببخشد. اتفاقی که حداقل تا به حال رخ نداده است. 
فردیناند پس از پایان بازی شب گذشته به بی تی اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم پاتر نکات مثبتی را در این بازی پیدا خواهد کرد. او همیشه می‌گوید به آرامی اما مطمئنا در مسیر درست قرار خواهیم گرفت. آنها نتوانستند بازیکنی که باید را در این پنجره زمستانی هم به خدمت بگیرند.»

1802377

او با اشاره به هزینه سنگین صورت گرفته از سوی این باشگاه اظهار داشت: «آنها مبلع قابل توجهی را برای خرید بازیکنان در دو پنجره نقل و انتقالات هزینه کردند اما نتوانستند یک شماره 9 مناسب پیدا کنند. این مشکل اصلی آنها است. اگر این مشکل حل شود آنها در طولانی مدت به تیم بسیار خوبی تبدیل خواهند شد چون توانایی قابل توجهی دارند. هرچند در طول این مدت باید فکری به حال ضربات پایانی بکنند.»

دیدگاه‌ها