کد خبر : 1870718 | 27 بهمن 1401 ساعت 13:21 | 90.4K بازدید | 139 دیدگاه

پس از رد پیشنهاد PSG: سفر پدر مسی به بارسلونا!

خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، شب گذشته و پس از عدم توافق با مدیران پاری سن ژرمن به بارسلونا سفر کرده است.

پس از رد پیشنهاد PSG: سفر پدر مسی به بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا او را برای تمدید قراردادش متقاعد کنند. 
رسانه‌های فرانسوی از برگزاری جلسه بین مدیران پی اس جی و پدر این بازیکن در روز گذشته خبر داده بودند اما به نظر نمی‌رسد که این جلسه با نتایج خوبی همراه شده باشد و گفته می‌شود که خورخه مسی پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران این باشگاه را رد کرده است. 
در روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره تمایل این ستاره آرژانتینی به پایان کارش در پارک دو پرنس به گوش می‌رسید و حالا ظاهرا این موضوع به صورت رسمی به مدیران این باشگاه نیز اعلام شده است. 

1631522

حالا جرارد رومرو، خبرنگار معروف اسپانیایی، مدعی شده که پدر مسی پس از پایان جلسه و رد کردن پیشنهاد پی اس جی از پاریس به بارسلونا سفر کرده است. 
این اتفاق با استقبال و خوشحالی بسیار زیاد هواداران بارسا همراه شده است، چرا که آنها امیدوار هستند این بازیکن را بار دیگر با پیراهن تیم محبوب‌شان ببینند. 
روزنامه اسپورت هم با تایید این خبر تاکید کرده که بارسلونا همیشه علاقه بسیاری به همکاری دوباره با مسی داشته و خوان لاپورتا آماده است تا تمام تلاشش را برای بازگرداندن او به کار بگیرد. حضور ژاوی روی نیمکت این تیم می‌تواند یکی از دلایل اصلی مسی برای بازگشت به نوکمپ باشد. 

دیدگاه‌ها