کد خبر : 1870722 | 27 بهمن 1401 ساعت 13:40 | 22.2K بازدید | 24 دیدگاه

تن‌هاخ: هر تیمی با دی‌یونگ قوی‌تر می‌شود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، همچنان علاقه زیادی به فرانکی دی‌یونگ دارد و معتقد است که او می‌تواند هر تیمی را قوی‌تر کند.

تن‌هاخ: هر تیمی با دی‌یونگ قوی‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تمام تلاشش را به کار گرفت تا دی‌یونگ را در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته به خدمت بگیرد اما در نهایت موفق نشد. 
بارسلونا با انتقال این بازیکن موافق بود اما او تصمیم گرفت همچنان در این تیم بماند و برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی و جلب رضایت ژاوی تلاش کند. تصمیمی که در نهایت به نتیجه رسید و او حالا به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شده است. 
تن‌هاخ که پیش از این سابقه همکاری با این هافبک هلندی در آژاکس را داشت یکی از دلایل اصلی تلاش یونایتد برای جذب او بود و به نظر می‌رسد که هنوز هم علاقه زیادی به این بازیکن دارد. 

1747761

این مربی هلندی در آستانه دیدار برابر بارسلونا درباره دی‌یونگ به خبرنگاران گفت: «آژاکس در سال 2019 بسیار جذاب بود و بسیاری از فوتبال‌دوستان شیفته این تیم شده بودند. بخش عمده‌ای از این شیفتگی به دلیل حضور دی‌یونگ بود و او در طول این سال‌ها در فوتبال اسپانیا پیشرفت کرده و پخته شده است.»
تن‌هاخ با اشاره ویژگی‌های این بازیکن اضافه کرد: «او بازیکنی فوق العاده است و حتی می‌تواند بهتر هم باشد. بازیسازی از خط دفاعی باعث شده که او فرصت کافی داشته باشد. کار کردن با او باعث افتخار است. او بازیکنی است که می‌تواند هر تیمی را در دنیا قوی‌تر کند. دی‌یونگ کیفیت و ویژگی‌های خاص و کمیابی دارد.»

دیدگاه‌ها