کد خبر : 1870724 | 27 بهمن 1401 ساعت 13:55 | 19.1K بازدید | 28 دیدگاه

نتیجه آنالیز بایرن: مهاجمی بهتر از کین نیست

بایرن مونیخ قصد دارد به صورت جدی برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، در تابستان آینده اقدام کند.

نتیجه آنالیز بایرن: مهاجمی بهتر از کین نیست

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کین در خط حمله تاتنهام و تیم ملی انگلیس باعث شده که نام او در چند سال اخیر بارها در کنار نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به گوش برسد. 
این بازیکن این فصل توانست رکورد قدیمی جیمی گریوز را بشکند و با 267 گل زده در جایگاه اول بهترین گلزنان تاریخ باشگاه تاتنهام قرار بگیرد. 
قرارداد او با این باشگاه در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید و ورود او به 12 ماه پایانی قراردادش در تابستان آینده باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدایی این مهاجم انگلیسی و مقصدش بیش از پیش شدت بگیرد. 

1798705

بایرن مونیخ از چند ماه قبل به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جذب کین مطرح شده بود اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که تصمیم این باشگاه برای خرید او بسیار جدی‌تر از قبل شده است. 
آنها مدعی شده‌اند که آنالیزورهای بایرن عملکرد این بازیکن را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌اند و این تحلیل‌ها نشان داده که هیچ مهاجمی در دنیا بهتر از او نمی‌تواند در ترکیب بایرن قرار بگیرد و جواب دهد. 
هنوز مشخص نیست که تحلیل انجام شده از سوی این باشگاه بر چه اساسی بوده اما توانایی گلزنی این مهاجم 29 ساله کافی است تا آنها را برای جذب او وسوسه کند. کین در 9 فصل گذشته حداقل 17 گل در هر فصل به ثمر رسانده و این آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها