کد خبر : 1870728 | 27 بهمن 1401 ساعت 14:30 | 28.7K بازدید | 13 دیدگاه

اودگارد: مقابل دروازه خوب کار نکردیم

دلایل شکست مقابل سیتی از زبان کاپیتان آرسنال

مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.

دلایل شکست مقابل سیتی از زبان کاپیتان آرسنال

به گزارش "ورزش سه" توپچی ها در ورزشگاه امارات درحالی وارد یک رقابت حساس با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند که می دانستند یک نتیجه مثبت از هر نوعی برای حفظ آنها در بالای جدول کافی است. اما تیم میکل آرتتا در مقابل آبی‌ها نمایش متفاوتی ارائه کرد. تاکهیرو تومیاسو شبی برای فراموش کردن را در دفاع پشت سر گذاشت و ادی انکیتا چند موقعیت طلایی را از دست داد که می‌توانست نتیجه نهایی را بسیار متفاوت کند.

مارتین اودگارد، کاپیتان توپچی‌ها پس از بازی به وب سایت رسمی باشگاه گفت: "این یک بازی خوب بین دو تیم خوب با یک جو باورنکردنی بود. بازی خیلی خوبی بود، البته نتیجه هم ناامیدکننده بود. فکر می کنم کارهای خوبی انجام دادیم اما جلوی دروازه به اندازه کافی خوب نبودیم. این ناامید کننده است، اما در عین حال، ما کارهای خوب زیادی هم انجام دادیم که باید آنها را تکرار کنیم."

او ادامه داد: "فکر می‌کنم همه این احساس را داشتند که ما در مرکز زمین خوب کار می‌کنیم، فضای زیادی برای بازی کردن داریم. برای بهبود چند اشکال جزیی به اصلاحاتی نیاز داشتیم. در کل، فکر می‌کنم بازی‌ای که انجام دادیم خیلی خوب بود، اما جلوی دروازه به اندازه کافی خوب نبود. از همه کسانی که آمدند و ما را حمایت کردند، بسیار سپاسگزارم. ما بسیار سخت کار خواهیم کرد تا آن چه آنها برای روز شنبه انتظار دارند را رقم بزنیم."

1802396

آرسنال پس از شکست مقابل سیتی به رده دوم لیگ برتر سقوط کرده است، اگرچه آنها فقط از نظر تفاضل گل از تیم پپ گواردیولا عقب هستند و همچنان یک بازی را در اختیار دارند.

تیم آرتتا روز شنبه در سفر به استون ویلا، برابر شاگردان سرمربی سابق خود، اونای امری، قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها