کد خبر : 1870738 | 27 بهمن 1401 ساعت 15:33 | 102.3K بازدید | 43 دیدگاه

استوری دی‌بروینه کار دست آرسنال داد!

تحقیقات آرسنال و اتحادیه فوتبال انگلیس پس از پرتاب اشیای هواداران به سمت کوین دی‌بروینه آغاز شد.

استوری دی‌بروینه کار دست آرسنال داد!

به گزارش "ورزش سه" پس از اینکه کوین دی بروینه در جریان پیروزی 3-1 منچسترسیتی در امارات مورد اصابت اشیاء از سوی هواداران آرسنال قرار گرفت، این باشگاه تحقیقاتی را آغاز کرده است.

ماجرا از این قرار است که دی‌بروینه پس از تعویض در نیمه دوم در رقابت حساس بین دو تیم بالای جدول لیگ برتر، مجبور شد از چندین شی پرتاب شده که از روی سکوها وارد زمین می شد جا خالی بدهد. این ستاره که در جریان پیروزی 3-1 سیتی گلزنی کرد و پاس گل داد، پس از بازی با انتشار یک شوخی در مورد آن در اینستاگرام، ماجرا را آشکار کرد. اما هم آرسنال و هم اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون در حال بررسی اتفاقاتی هستند که رخ داده است.

1802409
کوین دی‌بروینه با انتشار این استوری به پرتاب اشیا از سوی هواداران آرسنال در لحظه تعویض، طعنه زد.

در بیانیه ای که توسط باشگاه آرسنال منتشر شد وعده داده شد که علیه هر کسی که مشخص شود چیزی به سمت این بازیکن 31 ساله پرتاب کرده، اقدامات قوی انجام خواهد شد. در این بیانیه آمده است: «ما در حال بررسی دوربین مداربسته هستیم و اگر بتوانیم مقصران را شناسایی کنیم، مشمول تحریم‌های شدید خواهند شد. این کار غیرقابل قبول است و قابل تحمل نخواهد بود.»

1802411

اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در حال بررسی این حادثه است و ممکن است به دلیل اقدام هواداران آرسنال، باشگاه را با مجازات مالی مواجه کند.

1802412

دیدگاه‌ها