کد خبر : 1870765 | 27 بهمن 1401 ساعت 19:40 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: عجله کردم، مجبورم تا سلامت کامل در خانه بمانم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.

کونته: عجله کردم، مجبورم تا سلامت کامل در خانه بمانم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته که سه‌شنبه شب به همراه تیمش تاتنهام به ایتالیا رفت تا در لیگ قهرمانان با میلان دیدار کند در کشور خود مورد معاینه پزشکان قرار گرفته و به او توصیه شده است که برای بهبود کامل و گذراندن نقاهت عمل جراحی کیسه صفرا مدتی در ایتالیا بماند.

کونته بعد از جراحی کیسه صفرایش مدتی روی نیمکت تاتنهام حضور نداشت اما چند روز پیش در جریان شکست 4-1 تیمش مقابل لستر به نیمکت بازگشت و سه‌شنبه شب هم در جریان شکست 1-0 اسپرز مقابل میلان روی نیمکت بود.

سرمربی ایتالیایی تاتنهام امروز اطلاعیه‌ای منتشر کرد و گفت عجله‌اش برای بازگشت به نیمکت و رعایت نکردن دستور پزشکان اشتباه بوده و او حالا باید مدتی از فوتبال دور باشد تا سلامت کاملش را به دست بیاورد.

1802454

کونته در اطلاعیه‌ای که منتشر کرد نوشت:" احساس مسئولیت جدی‌ای که نسبت به باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و هواداران دارم باعث شد زودتر به میدان برگردم. متاسفانه روند نقاهت و بهبود را دست‌کم گرفتم. جراحی‌ای که داشتم یک عمل ساده نبود. من یک جراحی پیچیده و سخت را پشت سر گذاشتم.

به خاطر عجله‌ای که کردم و به دستور پزشکان گوش ندادم بدنم آسیب دیده و حالا مجبورم تا زمان به دست آوردن سلامت کامل کار نکنم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند این برایم چقدر سخت است ولی لازم است و چاره دیگری نیست. به پیش اسپرز".

باشگاه تاتنهام هم امروز با صدور اطلاعیه‌ای دور ماندن موقت کونته از نیمکت را تایید کرد و گفت کریستین استلینی، دستیار او، تا زمان بازگشت سرمربی ایتالیایی روی نیمکت خواهد نشست و وظایف او را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها