کد خبر : 1870770 | 27 بهمن 1401 ساعت 20:04 | 53.1K بازدید | 25 دیدگاه

رای اعتماد پی‌اس‌جی برای بازگشت توخل به پاریس

برخی گزارش‌ها حاکی است توماس توخل، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، از حمایت برخی چهره‌های پرقدرت این باشگاه فرانسوی برخوردار است تا به پاریس برگشته و جانشین کریستوف گالتیه شود.

رای اعتماد پی‌اس‌جی برای بازگشت توخل به پاریس

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف پاری‌ سن ژرمن در بازی‌های اخیر باعث شده کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم، با انتقادهایی گسترده مواجه شود. شکست سه‌شنبه شب پاریسی‌ها مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فشارها بر او را بیش از پیش افزایش داده است.

رادیو مونت‌کارلو در گزارشی می‌گوید برخی از چهره‌های پرقدرت از درون باشگاه پی‌اس‌جی حالا به این نتیجه رسیده‌اند که گالتیه گزینه مناسبی برای آینده باشگاه نیست. این گروه حمایت خود را از سرمربی سابق‌شان توماس توخل اعلام کرده و خواهان بازگشت او به پارک دو پرنس هستند.

1802461

این مربی آلمانی در دسامبر 2020 از پی‌اس‌جی اخراج شد. توخل به مدت دو سال و نیم هدایت پاریسی‌ها را به عهده داشت و علاوه بر دو قهرمانی پیاپی در لیگ یک تیمش را برای اولین بار به فینال چمپیونزلیگ رساند. توخل بعد از پی‌اس‌جی راهی چلسی شد و با این تیم موفق شد لیگ قهرمانان را فتح کند. او اما در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی از چلسی هم اخراج شد و تا کنون بدون تیم مانده است.

اما تنها گزینه پاریس برای جانشینی گالتیه این مربی آلمانی نیست. برخی دیگر از گزارش‌ها حاکی است امیر قطر، که یکی از تصمیم‌گیرهای اصلی پی‌اس‌جی است، علاقه شدیدی به زین‌الدین زیدان داشته و دوست دارد او را روی نیمکت این تیم ببیند. این در حالی است که زیدان در گذشته چندین بار پیشنهادهای پی‌اس‌جی را رد کرده است.

1802462

در فرانسه گفته می‌شود مدیران پاری سن ژرمن به گالتیه تا 8 مارس زمان داده‌اند که شرایط تیم را متحول کند. در صورت لغزش دوباره گالتیه و تیمش در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ اخراج او قطعی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها