کد خبر : 1870774 | 27 بهمن 1401 ساعت 20:50 | 29K بازدید | 12 دیدگاه

لوک شاو:

کاسمیرو هیچ‌چیز را بیشتر از تکل زدن دوست ندارد!

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان یونایتد با کاسیمرو به خاطر علاقه زیادی که به تکل زدن دارد شوخی می‌کنند.

کاسمیرو هیچ‌چیز را بیشتر از تکل زدن دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، در جریان دیدار منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس به دلیل اخراج شدن از زمین بعد از درگیری با بازیکنان حریف و آنچه رفتار خشن اعلام شد با محرومیت مواجه شد و سه بازی تیمش را از دست داد.

کاسمیرو از این سه بازی محرومیت تا کنون دو بازی را از دست داده، ولی طبق قوانین او می‌تواند امشب در دیدار حساس یونایتد مقابل بارسا در لیگ اروپا به میدان برود چرا که محرومیت او تنها در فوتبال انگلیس پابرجا است.

اریک تن‌هاخ و یونایتد به خاطر در اختیار داشتن دوباره کاسیمرو خوشحالند، چرا که این تیم چند مهره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مارسل سابیتزر، خرید جدید تیم هم به دلیل محرومیتی که در زمان بازی با پیراهن بایرن مونیخ در اروپا برایش ایجاد شد امشب نمی‌تواند مقابل بارسا به میدان برود.

1802468

لوک شاو، مدافع شیاطین سرخ، در یک مصاحبه به اهمیت کاسمیرو برای یونایتد اشاره کرد و ضمنا گفت بازیکنان این تیم به دلیل علاقه بالای این ستاره برزیلی به تکل‌زدن با او شوخی می‌کنند.

این بازیکن یونایتد گفت: "به نظرم اهمیت کاسیمرو برای تیم ما را همه می‌توانند تشخیص بدهند. برای ما مدافعان حضور او قوت قلب است. کاسمیرو عاشق تکل زدن و به دست آوردن توپ‌های از دست رفته است.

ما در یونایتد با کاسمیرو شوخی می‌کنیم و می‌گوییم او آنقدر تکل‌زدن را دوست دارد که عمدا توپ‌ها را لو می‌دهد تا بعد تکل بزند و توپ را دوباره بگیرد. از بازگشت کاسیمرو واقعا خوشحالم چون در چند بازی‌ای که نبود غیبتش را کاملا احساس کردیم".

کاسیمرو سابقه طولانی‌ای از بازی مقابل بارسا دارد. او با پیراهن رئال مادرید 10 بار مقابل این تیم کاتالان قرار گرفته است. این تجربه در بازی امشب به کار اریک تن‌هاخ و تیمش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها