کد خبر : 1870783 | 27 بهمن 1401 ساعت 21:55 | 45.2K بازدید | 27 دیدگاه

عذرخواهی راموس از عکاس آلمانی: پرونده بسته شد!

عکاسی که سرخیو راموس سه‌شنبه شب در جریان دیدار پی‌اس‌جی و بایرن مونیخ او را به‌شدت هل داد می‌گوید ستاره اسپانیایی را بخشید و عذرخواهی او را پذیرفته است.

عذرخواهی راموس از عکاس آلمانی: پرونده بسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه شب این هفته پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه خانگی‌اش پارک دو پرنس میزبان بایرن مونیخ بود تا دو تیم در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم بروند.

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد و پی‌اس‌‌جی بازی را با نتیجه 1-0 واگذار کرد، سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، قادر به مخفی کردن عصبانیت خود نبود و خشمش را بر سر یکی از عکاس‌ها خالی کرد.

1802495

راموس عکاس موردبحث را که یکی-دو بار به آرامی به او برخورد کرده بود با حرکتی ناگهانی به شدت هل داد و خبرساز شد. اما امروز مشخص شد که راموس در نهایت از این عکاس که نامش مارکوس گیلیار اعلام شده، عذرخواهی کرد و گیلیار هم ساعتی پیش اعلام کرد راموس را بخشیده و عذرخواهی او را پذیرفته است.

این عکاس در پستی اینستاگرامی فاش کرد که مدافع اسپانیایی پی‌اس‌جی شخصا با او تماس گرفته و عذرخواهی کرده است. در پست اینستاگرامی او چنین آمده: "غافلگیری عصرگاهی؛ دیروز سرخیو راموس شخصا با من تماس گرفت و به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد. این پرونده بسته شد".

1802496

راموس هم یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد و با انتشار دوباره پست این عکاس آلمانی به زبان آلمانی از او تشکر کرد و نوشت:" متشکرم مارکوس".

1802497

دیدگاه‌ها