کد خبر : 1870816 | 28 بهمن 1401 ساعت 10:58 | 32.2K بازدید | 37 دیدگاه

انتقاد تن‌هاخ از کاسمیرو: باید بهتر بازی کند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کاسمیرو باید نمایش بهتری را در بازی برابر بارسلونا ارائه می‌کرد.

انتقاد تن‌هاخ از کاسمیرو: باید بهتر بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف بارسلونا رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
آن‌ها موفق شده بودند با یک گل از مارکوس رشفورد و گل به خودی ژول کنده از حریف در نوکمپ پیش بیفتند، اما رافینیا در فاصله 14 دقیقه تا پایان وقت قانونی، بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود. 
گل مساوی بارسا زمانی به ثمر رسید که پاش اشتباه کاسمیرو در نهایت به کنده رسید و او توانست پیشروی کند و توپ را به رافینیا بسپارد تا این ستاره برزیلی هم دروازه داوید دخیا را باز کند. 

1802565

تن‌هاخ در نشست خبری در پاسخ به این سوال که آیا از تیمش به خاطر ارسال پاس‌های جسورانه ناراضی است گفت: «این موضوع واقعا هیچ ربطی به داشتن یا نداشتن جسارت ندارد. این اشتباهی است که رخ داده و مشکل اصلی آن در ساختار و سیستم تیم بوده است. 
این مربی هلندی درباره عملکرد کاسمیرو در بازی برابر بارسا نیز اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که او باید بهتری بازی می‌کرد و توانایی انجام این کار را هم دارد، اما چیزی که همیشه می‌گویم این است که آن‌ها یک تیم هستند. من درباره ساختار تیمی صحبت می‌کنم که روی صحنه دریافت گل خوب نبود. به همین دلیل است که چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد.»

دیدگاه‌ها